50 Julefilmer du kan se i juleferien!

God bittelillejulaften! Nå er juleferien straks igang for de aller fleste, og hva passer vel bedre med litt julefilmer? Jeg elsker julefilmer og syns det er så koselig å se på mens jeg strikker og spiser litt pepperkaker. Syns også det er skikkelig koselig å ha det på mens jeg lager middag, eller sitter og jobber.

Det er jo veldig mange julefilmer å velge mellom, men ikke alltid så lett å finne frem til hvilken man vil se på. Derfor har jeg plukket ut 50+ julefilmer som jeg elsker å se på, og ikke minst; hvor du kan se de!

– VIAPLAY – 

– NETFLIX – 

– HBO MAX – 

 

– APPLE TV – 

 

DISNEY+ 

Håper du fant en julefilm du har lyst til å se i julen. PS; husk å lagre dette innlegget ved å trykke på “legg på til hjem-skjermen” på iPhone, så du enkelt finner det frem neste gang du skal se på julefilm!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg