5 Ting som irriterer meg

Gå – Jeg er en person som går fort. Uansett hvor eller hva jeg skal, går jeg dit fort. Det er bare sånn jeg er bygd. Det som er sjukt irriterende da er å havne bak noen som blokkerer veien og nekter å flytte på seg, så da ender jeg opp med å gå som en snegle. Argh.

Sniker – Jeg hater når folk sniker i køer. Altså, det er så sinnsykt frekt! Når folk gjør det er ikke jeg den som blir oppgitt og thats it. Neida. Så subtle er ikke jeg. Jeg er den som sier høylytt til personen jeg er med “Køkultur er så fint at vi har her i Norge, eller hva!!??”. Hahaha

 

Hud og vinter – Hele vinteren er en lang struggle når det kommer til hudpleie. Alt tørker inn som en sviske. Huden blir tørr, leppene sprekker opp og man ser så ufresh ut i forhold til når det er sommer.

Røyting – Å herregud. Nå har røytesesongen kommet. Dere som følger meg på snapchat så kanskje hvor mye hår jeg børstet av Chloe på morgenen i dag? Det var en dott på størrelse med Chloe liksom..! Føler jeg har gått rundt med hundehår i munnen og festet til sminken i ansiktet, i flere dager. For ikke å snakke om klærne mine. ALT blir dekket i hundehår. Må seriøst støvsuge 24/7. Det er faktisk en ting jeg savner med å ha Shih Tzu. Den røytet så og si ingenting, man måtte bare klippe de en gang iblant.

 

Umettelig – Enkelte dager er det sånn at uansett hvor mye jeg spiser, så er jeg sulten igjen etter sånn 10 minutter. I dag er en sånn dag. Altså.. Så irriterende! Spiste seriøst en middagsporsjon med biffgryte for en time siden, og nå er jeg skrubbsulten igjen. Bitch what are you giving me.

 

 

 

3 kommentarer
    1. Så enig angående sniking! Blir SÅ pissed jeg! Og jeg går også fort, så det kan bli svært irriterende med snegle folk ass! Usj! Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg