5 Ting som er typisk meg!

annonse – Nelly Bubbleroom

Oppheng – Hvis jeg først blir interessert i noe så får jeg helt oppheng i den tingen. Ta for eksempel hage. Januar for to år fikk jeg helt dilla på å planlegge hagen. Jeg hadde veldig lite peiling på hage fra før av, men etter to uker hadde jeg planlagt hele hagen, lært masse om alle mulige blomster og plutselig kunne jeg masse. I

år hadde jeg min planleggingsfase som varte en uke, og da gikk jeg helt bananas her på hjemmebane og planla alle årets prosjekter, satt meg inn i alle typer blomster jeg skulle ha i hagen, registrert alle planter jeg allerede har på en hageapp, lærte meg photoshop for å planlegge hagen og kjøpte sånn 20 frøposer som jeg allerede har sådd en del av. Hahaha. Standard meg å gå så ekstremt all-in på noe. Eneste som er kjipt er at så fort jeg ikke har oppheng på tingen lengre, mister jeg nesten all interessen, haha!

GENSERHER
BUKSEHER (30% RABATT NÅ!)

 

Språk – Jeg bytter veldig mye mellom norsk, svensk, engelsk og spansk, og når jeg skal ha en vanlig samtale på norsk er det ofte at jeg surrer skikkelig i grammatikken når jeg snakker. Det er ofte jeg til og med glemmer de norske ordene og må bruke ord fra andre språk, haha.

Snakker med Chloe – Jeg snakker mye med Chloe. Er jo ikke så rart siden den lille bærta er sammen med meg 24/7. Hun har lært ekstremt mye av det da, så hun skjønner jo faktisk mye av det jeg sier. Føler nesten Chloe har blitt som en liten unge som ikke har lært seg å snakke enda, haha!

Tid – Før var jeg kronisk tidlig ute til ting. Da snakker vi ikke sånn 5 minutter for tidlig, men gjerne 20 min for tidlig ute til frisørtimer, hah. Det ble ofte både kleint og ekstremt kjedelig å vente så lenge. Så en dag endret jeg meg helt. Plutselig klarer jeg ikke å være tidlig ute lengre. Nå er jeg nesten alltid akkurat presis eller 5 min for sen, haha (med mindre det er noe ekstremt viktig!).

GENSERHER
BUKSEHER (30% RABATT NÅ!)

 

Tenker høyt – Jeg tenker så og si alltid høyt for meg selv. Men jeg snakker aldri på norsk. Det syns jeg bare at blir rart. Aner ikke hvorfor, haha. Så det blir alltid på enten svensk eller engelsk. Er jo ikke uten grunn at jeg har blitt så flink til å snakke de språkene!

 

 

 

2 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg skal ta restylane snart, og har noen spm og lurer på om du kan svare gitt fra dine erfaringer? Er det slik at man blir veldig hoven samme dag/dagene etterpå? Jeg bor med noen i kollektiv, og vil ikke gå rundt med kjempesvære lepper akkurat.. Er det slik at hevelsen kan bli så stor at man ikke kan gå på butikken liksom?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg