5 Ting jeg syns er flaut!

Spontant besøk når jeg ikke har rukket å rydde – Det er ikke særlig gøy med besøk som kommer uanmeldt, om jeg nettopp har gått igjennom huset som en tornado. Haha! Bare; “Hei hei, ja velkommen inn i rotet liksom”.Heldigvis er det sjeldent det er så rotete her. Men det hender at det skjer, hvis jeg har hatt mye jobb å gjøre. Da kan det fort bli ganske kaotisk her.

Snap til feil person – Det er sååå flaut å sende snap til feil person. Det har hendt at jeg har sagt noe om en person, også har jeg klart å sende det til den personen. Åh, det er så driti ut som det faktisk går ann å bli! Heldigvis har det ikke vært noe særlig slemt, men heller at jeg har vært bekymret for en person. Uffameg!

Åpen buksesmekk – Etter at jeg hadde et lite uhell for noen år tilbake der jeg klarte å gå igjennom hele Karl Johan med åpen buksesmekk har jeg blitt helt ekstrem på å alltid sjekke den. Jeg sjekker at den er lukket sikkert 30 ganger hver eneste dag..

Skrive om sex – Kall meg gjerne gammeldags men jeg syns det er flaut å skrive åpenlyst om sex her på bloggen. Jeg har vel sagt et par småting her og der, men å brette ut om sexlivet mitt er noe jeg ikke helt føler meg komfortabel med. Men det er jo kanskje ikke så rart? Det er jo en privat ting. Selv om halve blogg Norge er åpne om det da, haha! Syns faktisk mye av åpenheten er bra! Men det er bare ikke noe jeg hadde følt meg komfortabel med å fortelle om selv.

Mumle for meg selv – Jeg mumler ofte for meg selv som en måte å tenke bedre på. Det flaue er bare hvis noen hører det! De må jo tro at jeg er super rar som nærmeste sitter og snakker med meg selv!

1 kommentar
    1. Haha, den siste med å mumle høyt er så meg. Når jeg skriver tekstmelding, mail eller andre ting så må jeg si det høyt til meg selv mens jeg skriver. På en eller annen måte så konsentrerer jeg meg bedre. Samboeren min syns noen ganger det er litt irriterende, spesielt om han ser på tv.

      Syns bare det er gøy jeg da😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg