5 ting jeg ikke takler

? Jeg takler ikke å åpne champagneflasker. Jeg er så livredd for at korken skal treffe meg i ansiktet, eller at jeg skal treffe noen andre. Det må jo gjøre helt grusomt vondt! Nei uffameg! Hver gang jeg skal åpne en flaske champagne gir jeg den rett til Per Fredrik!

? Når folk tar føttene sine i nærheten av bord. Slenger du bena på bordet her hjemme får man en dose kjeft for å si det sånn! Det siste jeg vil ha i nærheten av der jeg spiser er føtter. Ja, jeg har forresten angst for føtter.

? Når folk skjærer osteskiver i midten av osten og gjør hele osten stygg. Why liksom? For ikke å snakke om folk som lager “hoppbakker” i smøret. Det er irriterende det! Jeg liker ikke masse hull rundt i smøret. Det skal være jevnt over, hvis ikke ser det bare nasty ut. Ok, jeg er sær. Jeg vet det.

? Jeg hater hvis jeg får “fuzzy slippers” på tennene. Altså, sånn belegg som kommer hvis man drikker / spiser noe med masse sukker for eksempel. Jeg takler ikke hvis jeg får det! Jeg må gå rett på badet og pusse tennene mine med den elektriske tannbørsten med en gang hvis jeg får det. Om jeg ikke er hjemme får jeg helt panikk. Burde ha med meg reisetannbørste i vesken egentlig.

? Når folk lager unødvendige lyder. Som for eksempel hvis de smatter eller smeller meg tyggisen. Jeg blir sprø jeg! Husker en gang jeg var på negletime, og da var det en annen kunde der som bokstavelig talt smelte med tyggisen i over en time i strekk! Holdt på å bli gal!

#firstworldproblems

5 kommentarer
    1. Haha, kjenner meg faktisk litt igjen! Spesielt med smatting og tyggislyder, blir sprø av det. Er ille nok på film og tv-serier der de ikke har tatt seg tid til å redigere bort irriterende spiselyder!!
      Er dessverre ikke så flink når det gjelder smør, blir en del hoppbakker etterhvert, men prøver å ha det jevnt over så lenge som mulig!
      Jøss er det fuzzy slippers det heter? Har også lagt merke til at det kommer etter jeg har drukket te, eller pepsi og sånt, synes det er så rart at jeg får det når jeg pusset tennene bare et par timer før..
      Ja, folk har å la føttene være på gulvet når de er på besøk hos meg, hater også at de begynner å massere dem for så å ta på mine gjenstander etterpå!

    2. Du vet at når man er redd ting, det er bare noe som sitter i hodet. Derfor er det lurt å gjøre det man er redd for flere ganger for å vende seg til deg. Også må man ikke tenke det værste, men motsatt.

    3. Omg som å lese om meg selv. Føtter er så nasty! Folk som plukker seg på sokkene eller tærne og bare fortsetter som før uten å vaske hender….jeg åpner heller ikke champagneflasker pga det, haha. Og jeg hater også hvis osten blir skjært «feil» eller smøret har hoppbakke. Bra vi er flere særinger 😉 dame 32

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg