5 Ting jeg hater

15 mld på en gang – Hva er galt med enkelte folk? Hvorfor sende sånn 15 meldinger rett etter hverandre. Det eneste det gir meg er angst. Begynner jo å tro at noe er skikkelig galt når noen klikker så sjukt. Men neida, enkelte bare skriver meldinger sånn. Skriv alt i en melding ok??

Facebook – Da Facebook var nytt var det skikkelig bra og masse spennende. Nå derimot er det bare alle mulige rare mennesker som skal dele alt mulig drit som jeg ikke syns er interessant. Skjønner hvorfor unge folk ikke bruker Facebook like mye, for det er sjukt shit.

 

Naturlige negler – Jeg har en venninne som har naturlige fine negler. That lucky bitch. Haha. Jeg derimot; har ikke sånne gener. Mine naturlige negler er ikke fine, og det har de aldri vært heller. Thank god for fake nails.

Trafikk kø – Det er så kjedelig å kjøre hjem fra Oslo når det er rush trafikk. Vanligvis bruker jeg cirka en time og 20 min, men en gang brukte jeg seriøst 3,5 timer hjem. Da holdt jeg på å bli gal.

 

Brenne tunga – Jeg har en vane med at jeg alltid dytter leppa borti kaffen før jeg drikker den, for å sjekke om den er for varm. Men de gangene jeg glemmer det, og jeg brenner tunga. Fuck. Det er så vondt! Det svir jo i flere dager! Så unødvendig og teit smerte!

 

2 kommentarer
    1. Lite tips fra meg til deg! Hvis du brenner deg på tungen, ta en sukkerbit/ en skje med sukker i munnen og sutt i vei så går smerten over

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg