5 Ting jeg hater

Dårlig vær – Når det er skikkelig drittvær over lengre tid mister jeg all motivasjon og livsgnist. Det er jo utrolig vanskelig å gjøre jobben min når det er drittvær (går jo ikke ann å filme eller ta bilder..!) og alt føles så tungt og kjipt. Glad vi endelig går mot lysere og varmere tider. Det trengs!

Når jeg ikke vet – Noe av det som gjør meg skikkelig stressa er når jeg ikke vet hva jeg skal forholde meg til. For eksempel hvis jeg skal være med på noe som kan endre hverdagen min mye, aner jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg frem til jeg vet endelig svaret på om det kommer til å skje / ikke skje. Haha, litt vanskelig å skjønne kanskje. Men når jeg er i det “vakumet” der jeg venter på svar på noe stort, så stopper seriøst hele hodet mitt opp og jeg får ikke til å gjøre noe som helst.


Høy luftfuktighet
– Dere vet når det enten nettopp har regnet, eller det regner? Så går man ut med paraply og håret er helt nystylet og fint, også bare blir det helt shtøgt? Hater når det skjer.

Støl – På fredag trente jeg skikkelig hard styrke for første gang på en stund. Har kun jogget og powerwalket i det siste, så dere kan jo tenke dere hvor støl jeg er nå. Går som en gammel bestemor når jeg skal lufte Chloe. Haha!

ASMR – Jeg skjønner seriøst ikke hvordan folk liker å høre på ASMR. Jeg får seriøst grøsninger i hele kroppen, og blir fysisk uvel av å høre på det der. Takler ikke den lyden! Hver gang jeg skal se på sånne “satisfying” videoer må jeg alltid skru av lyden på telefonen min..

 

 

Hater du også disse tingene? Fortell meg i kommentarfeltet! 

5 kommentarer
    1. Det et jo det som er det beste med dårlig vær og overskyet!! Den melankolske stemningen. Grått ute med stearinlys inne. Eller plaskende pøsvær og sitte inne med teppe og bare lytte til regnværet. Eller å gå ut å bare bre om sine vinger og omfavne været

    2. Det er jo det som er det beste med såkalt dårlig vær og overskyet!!. Den melankolske stemningen. Stearinlys inne og mørkt og grått ute. Sitte inne med teppe og bare lytte til regnværet. Så koselig. Eller å gå ut å omfavne været med sine vinger

    3. Det er jo det som er det beste med såkalt dårlig vær og overskyet. Den melankolske stemningen. Stearinlys inne og mørkt og grått ute. Sitte inne med teppe og bare lytte til regnværet. Så koselig. Eller å gå ut å omfavne været med sine vinger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg