5 Ting jeg hater med sminke!

– Når jeg må vaske sminkekostene og beauty blendene mine. Ikke alltid gøy når jeg 43 stykker jeg må vaske hver gang.

– Når jeg klarer å søle med maskara på nesen. Hvordan går det ann liksom? Eller enda verre. Når jeg får maskara inn i øynene. Auch!

– Når jeg prøver å jevne ut eyelineren, og ender opp med å se ut som Cleopatra..

– Når jeg bruker solbriller og det blir to store ringer på hver side av nesen helt uten sminke. Lekkert.

– Når jeg ikke klarer å blende ut “bakingen” under øynene, og ender opp med å få skikkelig flashback.

– Når hårstrå henger seg fast i lipglossen

– Når jeg klarer å miste pudderet i bakken, og det knuser i 1000 biter.

1 kommentar
    1. I have to cat boys and the bigger one is very hairy with silky, long fur. When the makeup is done, I often feel an invisible hair in my eye. It’s stuck to mascara and I can’t find it even under the best possible light. So I can try… but it stays there the whole day until I take off my makeup. Just infernal! XD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg