5 Ting jeg hater!

Candy crush – Altså. Dette er mest elsk-hat. Jeg elsker å spille det, men jeg hater å kaste bort tid på det

Snyting –  Når folk absolutt skal snyte seg i det offentlige rom. Det burde vært en lov om at man ikke kunne snyte seg når man står tett oppå noen på trikken. Gud, jeg grøsser bare av tanken på det. Hver gang noen snyter seg i nærheten av meg, klarer jeg ikke annet enn å nesten kaste opp og gi opp menneskeheten. Det er noe som heter å gå litt unna andre mennesker, eller inn på et toalett. Jesus tapdancing christ!

Bakepapir – Lukten av bakepapir som har ligget lenge inne i ovnen gjør meg seriøst uvel. Det er et eller annet med det som trigger noe i kroppen min, og jeg har fysisk vondt og blir skikkelig dårlig av det. Ugh!

Asmr – Jeg haaaater asmr. Jeg grøsser når folk snakker, smatter, spiser eller gjør noe som helst asmr. Aner ikke hvorfor, men det er bare ikke mine greie i det heeeeele tatt.

Ikke for å være frekk – Når folk sier det så vet du at alt de kommer til å si er frekt, og de prøver å komme unna med det ved å si “ikke for å være frekk”. Spar deg.

 

2 kommentarer
    1. Bedre å stå og snufse folk opp i ørene da i en halvtime framfor å snyte seg og bli ferdig på 30 sek?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg