5 Ting jeg hater!

Regn – Ah, føler det seriøst har regnet konstant siden september. Kan det ikke bli litt kaldere, så det heller kan snø isteden? Det er jo så mye mer koselig!

Mye folk – Jeg hater når jeg er på steder der det er veldig mye folk. Som offentlig person får jeg alltid veldig mye blikk når jeg er ute, og det verste stedet jeg kan dra er kjøpesentre på lørdager. Da blir det helt kaos. Er ikke sånn at folk er noe slemme eller noe, men jeg bare føler meg litt som en apekatt i en zoo enkelte ganger, haha!

Selv om jeg klager overhodet ikke på at dere kommer bort altså, jeg syns det er superkoselig når dere kommer bort. Så ikke misforstå. Men glaningen, pekingen og snikfotograferingen er ikke liiiiike gøy. Hehe!

Bøter – På torsdag var vi ute og spiste med et vennepar. Jeg betalte 500,- kr for parkeringen, og når jeg kom tilbake til bilen og skulle reise hjem hadde jeg fått en bot på 900,- kr. Altså. Tidenes dyreste parkering eller? Alle bilene rundt meg hadde også fått bot, så det er tydelig at de er helt ræva til å skilte at det ikke er lov å parkere der.

 

Neglebånd – Dere vet når man skal dra av en liten bit ved neglen som sitter løst, også river man basically opp hele fingeren sin og det gjør insane vondt? Sånn fikk jeg til i stad, og herreguuuud som jeg hater det.

Løgnere – Jeg takler virkelig ikke når folk lyver til meg, og jeg har nok et litt ekstremt forhold til dette med løgner. Om jeg finner ut av noen jeg stoler på har jugd til meg, sliter jeg ekstremt med å stole på noe som helst de sier til meg. Det kan bare være en liten løgn til og med. Jeg bare takler det ikke.

 

2 kommentarer
    1. In Helsinki, Finland, it’s raining ALL the time too!! We have +4 and not a drop of snow! And they say there won’t be snow even for the Christmas. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg