5 Ting jeg hater

Folk som sniker – Senest i går da jeg skulle fylle bensin var det en voksen mann som snek foran meg i køen. Kjente det bare kokte inne i meg. Hva er seriøst galt med folk? I Norge har vi kø kultur, og vi sniker faen ikke. Få ting som provoserer meg så mye som folk som sniker.

Mygg – Foran huset og mot vannet er det myr, og om sommeren kommer det alltid sjukt mye mygg. Det er så irriterende å bli bitt. Blir alltid så store sår fordi jeg klør meg ihjel.

 

Svettelukt – Jeg har innsett at jeg har en litt overfølsom nese. Jeg blir sykt dårlig av menneskelukt, spesielt svettelukt. Jeg er sånn som hvis noen lukter ekkelt, så går jeg avgårde. Jeg nekter å stå der, for da blir jeg fysisk skikkelig dårlig.

Fryse – Jeg fryser nesten alltid. De eneste gangene jeg ikke fryser er når jeg sitter inntil en vedovn. Haha. Det er en av tingene som er kjipt med å ha lav fettprosent. Da fryser man seriøst 24/7.

 

Aubergin – Ugh. Jeg hater virkelig aubergin. Den er så svampete og ekkel i smaken. Hater når jeg skal spise gresk mat, også har de puttet aubergin i det.

2 kommentarer
    1. I’m also one of those who freeze all the time, in and out, day and night! No mather how much warm clothes I wear- and I wear a LOT. One thing that has been a lifesaver is an electric blanket! My Mom got me a blanket that you put under the bedsheet, let it warm and when you go to bed it’s SO lovely. You must get one, if you don’t have it already! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg