5 Ting jeg hater

Hvitløk – Jeg elsker hvitløk, men jeg er allergisk mot det. Jeg ble det først da jeg var cirka 18-19 år gammel, og det var først da jeg innså hvor mange ting som faktisk inneholder hvitløk. Altså, det er hvitløk i nesten ALT.

Banansmak – Hvem crazy ass bitch bestemte at man skulle putte banansmak i noe som helst?? Jeg syns banan alene er godt, og det er godt i bananpannekaker. Ellers enn det; ÆSJ. Banos, sjokolade som er formet som banan og smaker banan, og en haug ting til; no thanks. Kvalmende, søtt på feil måte og bare ikke noe for meg.

 

Folk som rører ansiktet mitt – Jeg hater når folk skal ta meg i ansiktet. For det første gidder jeg ikke at sminken min skal bli ødelagt, og for det andre vil jeg ikke ha noen sine hender oppi mitt ansikt. Usj. Den eneste som får lov til å røre ansiktet mitt er Per Fredrik. Men det er kun når jeg har tatt av sminken, haha.

 

Våkne opp sent – Jeg får seriøst helt panikk hvis jeg våkner senere enn 9 om morgenen. Da føler jeg at hele dagen er over innen jeg har spist frokost, ryddet hus og kommet igang med dagen. Jeg pleier alltid å stå opp i 6-7 tiden, selv om jeg kan velge når jeg vil stå opp.

 

Drikke melk – Helt siden jeg gikk i barnehagen har jeg hatet melk. Hvis jeg skulle spise frokostblanding så passet jeg på å aldri få noe som helst melk på skjeen. Til den dagen i dag klarer jeg fortsatt ikke smaken av melk.

1 kommentar
    1. I hate the banana tast too! The only way for me too is banana as itself. Those chocolates with banana are just YUCK! And milk is EW too! Ok, I’ve been vegan for a long time now, but I didn’t drink milk even as a kid. It was good for rice porridge, but not to drink (still love the porridge, soy milk is lovely). Milk is for babies! Hehe! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg