5 Ting jeg hater

At tbbt cancelled – Jeg har elsket the big bang theory siden det startet, og det har vært en serie som har betydd mye for meg (og sikkert mange andre). Den gjorde det greit å være nørd, og den gjorde det greit å være litt annerledes. Når jeg så den siste episoden gråt jeg. Det er så trist at den er over!

Stramme jeans – Jeg skjønner at det er forventet at vi jenter skal ha stramme jeans, mens gutte skal ha baggy jeans. Men jeg hater det. Jeg takler ikke når buksene er så stramme at det er riller på leggene når jeg tar av jeansen igjen. Mister jo helt følelsen i bena og energien i kroppen. Not good!

 

Musikaler – Ironisk nok er favorittfilmen min en musikal. Hoho. Men den er en rocke musikal hvor musikk numrene kun kommer organisk. Grunnen til at jeg hater musikaler er fordi alle skal plutselig bryte ut i dansenumre og synge som galinger. Hele greia blir bare så fake og rar. Ikke noe for meg.

 

Lite strøm på tlf – Jeg er sånn som har telefonen min helt til den ikke funker lengre. Nå var jeg nødt til å bytte den fordi jeg basically hadde en analog telefon. Den gikk fra fullladet til 30% på 40 minutter. Da er det noe galt. Hater virkelig dårlig batteri på telefoner, og jeg har alltid masse ladebanker og vesker og i bilen. Livredd for å gå tom for strøm.

 

Tørr hud – Altså, hvorfor skal huden blir så tørr bare fordi det er høst? Husker hendene mine var så tørre en gang at de sprakk opp i knokene i løpet av natten, og da jeg våknet opp så det ut som at jeg hadde vært i tidenes slåsskamp.

2 kommentarer
    1. Ikke stygt ment, men nå var overleppa di kanskje litt i største laget! Synes du var så fin sånn som du var 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg