5 Ting jeg hater

Pepsi max – Frem til jeg var sånn 23-24 hadde jeg nesten aldri drukket coca cola. Men plutselig ble jeg hekta. Nå drikker jeg cola zero hver eneste dag. Smakte på Pepsi max for en stund siden, og jeg brakk meg nesten. Altså, jeg har gått hele livet og tenkt at de basically er det samme. Nope. Så feil tok jeg.

Sterk mat – Jeg er tidenes pyse når det kommer til sterk mat. Om jeg skal ha en kebab (hvilket aldri skjer) så er den med rømme liksom. Så spicy liker jeg det. Haha. Per Fredrik er helt koko når det kommer til sterk mat. Det har dere kanskje fått med dere da vi var på Bloggerne eller på snappen hans? Han drikker tabasco liksom. Jeg derimot; blir dårlig bare av å stå i samme rom om han steker sterk mat i stekepanna.

 

Utroskap – Hva er galt med folk som er utro? Om du er så keen på noen andre; gjør det slutt. Så enkelt er det faktisk.

Poteter – Jeg takler ikke konsistensen til poteter. Liker pommes frites hvis størrelsen er akkurat riktig og den er perfekt crispy. Kokte poteter, stekte poteter, potetstappe og alt det der; liker ikke. Det var skikkelig “lett” på Farmen Kjendis å ikke like poteter, når nesten det eneste å spise var poteter. Heheee.

 

Lutefisk – Da jeg var 18 år gammel jobbet jeg i ferskvaredisken på Spar. Når det var juletider kom det alltid masse lutefisk. Jeg syns lutefisk lukter som en blanding av våt hund og dødt dyr, så jeg taklet ikke lukten. En kveld jobbet jeg alene og det kom en kunde som skulle ha lutefisk. Jeg måtte stå og skjære opp massevis av lutefisk for kunden, og det endte med at jeg brakk meg så mange ganger at jeg til slutt kastet opp i munnen min og løp på bakrommet. Haha. Ikke server lutefisk til meg i jula for å si det sånn..

2 kommentarer
    1. People who cheat are scum! When I was younger I had a boyfriend who cheated on me and tried to lie to me about it. It just broke something in me. Took a long time since I could trust any guy again. I hope you have never had an experience like this!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg