5 Ting jeg hater!!

15 mld på en gang – Hva er galt med enkelte folk? Hvorfor sende sånn 15 meldinger rett etter hverandre. Det eneste det gir meg er angst. Begynner jo å tro at noe er skikkelig galt når noen klikker så sjukt. Men neida, enkelte bare skriver meldinger sånn. Skriv alt i en melding ok??

Brenne tunga – Jeg har en vane med at jeg alltid dytter leppa borti kaffen før jeg drikker den, for å sjekke om den er for varm. Men de gangene jeg glemmer det, og jeg brenner tunga. Fuck. Det er så vondt! Det svir jo i flere dager! Så unødvendig og teit smerte!

Fryse – Jeg fryser nesten alltid. De eneste gangene jeg ikke fryser er når jeg sitter inntil en vedovn. Haha. Det er en av tingene som er kjipt med å ha lav fettprosent. Da fryser man seriøst 24/7.

 

Asmr – Jeg haaaater asmr. Jeg grøsser når folk snakker, smatter, spiser eller gjør noe som helst asmr. Aner ikke hvorfor, men det er bare ikke mine greie i det heeeeele tatt.

Løgnere – Jeg takler virkelig ikke når folk lyver til meg, og jeg har nok et litt ekstremt forhold til dette med løgner. Om jeg finner ut av noen jeg stoler på har jugd til meg, sliter jeg ekstremt med å stole på noe som helst de sier til meg. Det kan bare være en liten løgn til og med. Jeg bare takler det ikke.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg