5 Ting jeg hater

Asmr – Jeg haaaater asmr. Jeg grøsser når folk snakker, smatter, spiser eller gjør noe som helst asmr. Aner ikke hvorfor, men det er bare ikke mine greie i det heeeeele tatt.

 

Løgnere – Jeg takler virkelig ikke når folk lyver til meg, og jeg har nok et litt ekstremt forhold til dette med løgner. Om jeg finner ut av noen jeg stoler på har jugd til meg, sliter jeg ekstremt med å stole på noe som helst de sier til meg. Det kan bare være en liten løgn til og med. Jeg bare takler det ikke.

Når alle dippene er med hvitløk – Hater når jeg skal bestille pizza eller er på steder der de har dipp, også er det hvitløk i seriøst alle dippene. Til og med i RØMMESAUS putter de hvitløk. Hvafaen. Jeg vet at det å være allergisk mot hvitløk ikke er så vanlig. Men det hadde vært koselig om noen, om så bare én gang tok hensyn. But they never do..

 

15 mld på en gang – Hva er galt med enkelte folk? Hvorfor sende sånn 15 meldinger rett etter hverandre. Det eneste det gir meg er angst. Begynner jo å tro at noe er skikkelig galt når noen klikker så sjukt. Men neida, enkelte bare skriver meldinger sånn. Skriv alt i en melding ok??

Når folk røyker på restaurant – Vi er i 2020, røykeloven har vart siden 2004, og enda så sitter det folk og damper som aldri før på restauranter. Nå som det er sommer er det jo så deilig å sitte ute og spise, men det blir alltid ødelagt av røykere. De burde hatt sitt eget hjørne å sitte i, for de ødelegger seriøst for alle som sitter rundt.

 

 

 

3 kommentarer
    1. I REALLY don’t get the whole Asmr sh*t. It’s just boring and annoying! Thought there was something wrong with me, since it works for so many. Happy to hear I’m not alone! Asmr is just humbug! Haha! 😀

    2. Heeeelt enig. ASMR er sykt cringe. Løgnere er det værste jeg vet and I keep tracking if people lie to me ;p og røykere ødelegger alt hvor enn de går. HATER det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg