5 Ting jeg hater

Rot – Når jeg har litt for mye å gjøre blir som regel huset et eneste stort kaos. I skrivende øyeblikk ser det seriøst ut som at det har gått en tornado igjennom huset. Her skal det ryddes og shines opp i dag for å si det sånn, for jeg hater rot. Blir seriøst helt stressa av å se at det er så mye rot overalt, haha!

Tomt for batteri – Altså, noe av det mest irriterende jeg vet om er når jeg har dratt inn til Oslo, sjekket at det var batteri på kameraet før jeg dro, også når jeg skrur det på i Oslo er det nesten helt tomt. Altså!?? Hva gir du meg? Det skjedde sist jeg dro til Oslo og det var så kjipt. Jeg hadde jo tenkt til å ta massevis av bilder, men kameraet bare; hehe nei bitch 🙂 For ikke å snakke om iPhone. Det greia der går tom for strøm før jeg rekker å komme meg ut døra jo!

Skifte på senga – Altså, jeg elsker å legge meg nydusjet i helt rent sengetøy. Men det å skifte på senga hater jeg! Vi har dobbeldyne så da blir det ekstra stress. Hvor er hva liksom?

 

Måkedritt – Jeg syns det er koselig med måker og det er jo en del av det å bo ved sjøen. Men fy som de driter overalt! Tror de har en greie for stolene ved spisegruppen på verandaen, for de blir seriøst fulle av dritt hele tiden. Hahaha!

 

Ha på bh – Finnes det noe verre enn en stram bh som gnager? For ikke å snakke om treningsbh’er. De må jo sitte stramt sånn at puppene holder seg plass når man løper, men altså… Det er da veldig irriterende det skal være da! Første jeg gjør hver gang jeg kommer hjem fra et sted er å ta av bh’en, haha!

 

4 kommentarer
    1. Hvis du vil bli kvitt fuglebæsj på verandaen, er de beste tipset å kjøpe noen plastikk/ leke slanger på lekebutikker som du legger synlig p verandaen, så vil fuglene aldri bæsje der igjen…bar et mot tips…

    2. Hei! Først og fremst vil jeg bare fortelle deg at jeg virkelig elsker å følge med på hageutviklingen, har aldri vært interessert i blomster og planter før du begynte å skrive om det. <3

      Så lurer jeg på om du bruker solkrem for ansikt, og hvilken du bruker? Du har alltid så fin foundation, så jeg lurer på hvilken du bruker som ikke ødelegger sminka?

      Klem fra en fast leser <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg