5 Ting jeg hater!!

annonse – nelly, lyko

Rot – Siden vi har stort hus, er det fort gjort at det blir sykt rotete. Jeg hater rot, og klarer ikke tenke klart om det er rotete rundt meg. Så jeg har fast vane om at jeg rydder og shiner opp minst i 30 minutter hver morgen, og rydder igjennom hele dagen. Takler virkelig ikke kaos. Kaos i huset = kaos i hodet.

BUKSE – KJØP HER  (30% rabatt nå)
GENSER – KJØP HER

 

Hvitløk – Jeg elsker hvitløk, men jeg er allergisk mot det. Jeg ble det først da jeg var cirka 18-19 år gammel, og det var først da jeg innså hvor mange ting som faktisk inneholder hvitløk. Altså, det er hvitløk i nesten ALT.

 

Drikke melk – Helt siden jeg gikk i barnehagen har jeg hatet melk. Hvis jeg skulle spise frokostblanding så passet jeg på å aldri få noe som helst melk på skjeen. Til den dagen i dag klarer jeg fortsatt ikke smaken av melk.

BUKSE – KJØP HER  (30% rabatt nå)
GENSER – KJØP HER

 

Bakepapir – Lukten av bakepapir som har ligget lenge inne i ovnen gjør meg seriøst uvel. Det er et eller annet med det som trigger noe i kroppen min, og jeg har fysisk vondt og blir skikkelig dårlig av det. Ugh!

 

Tanntråd – Fortennene mine blir ofte tette, så jeg er helt avhengig av tanntråd. Om jeg ikke har det får jeg skikkelig trykk oppe i hodet mitt. Aner ikke hvorfor dette skjer. Men jeg haaaater når jeg ikke har med meg tanntråd.

 


⚡️ PS: Nå er det 20% rabatt på ALT fra Maybelline, parfyme, Redken og “sex og lyst” på Lyko. ⚡️

 

5 kommentarer
    1. Så på snap at du lurte på ang godteriet, tror du får de på dropsen på strømmen storsenter. Mener å ha sett de der 😀 elsker innleggene dine

    2. Hei. Du er flott! Bare en ting….du er ikke allergisk mot hvitløk, du er intolerant. Stor forskjell. Hvitløk er ikke et allergen.
      Hilsen kokke-frue 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg