5 Ting jeg hater

Tenner – Jeg må seriøst alltid ha tanntråd i nærheten. Jeg får helt rar klaustrofobi hvis jeg merker at jeg har noe mellom tennene. Spesielt fortennene. Hater den følelsen. Får seriøst helt vondt i hodet av det.

Mugne jordbær – Hvorfor blir jordbær så fort dårlige? Kan kjøpe en stor kurv med jordbær også går det en dag, også er alle dårlige. Waste of money.

 

Januar – Akkurat nå kjenner jeg at jeg er så dritlei av januar. Denne måneden har seriøst føltes ut som 4-5 måneder, og jeg er lei av grått vær og regn. Elsker nye måneder og nytt år, men akkurat nå er jeg bare ferdig med januar..!

 

ASMR – Jeg skjønner seriøst ikke hvordan folk liker å høre på ASMR. Jeg får seriøst grøsninger i hele kroppen, og blir fysisk uvel av å høre på det der. Takler ikke den lyden! Hver gang jeg skal se på sånne “satisfying” videoer må jeg alltid skru av lyden på telefonen min..

Blæren min – Altså, dere vet “partyblære”? Sånn hvor du må tisse hundre ganger i løpet av en kveld. Det er livet mitt. Jeg drikker mye vann så jeg må alltid tisse. Så irriterende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg