5 Ting jeg gjør når ingen ser

Mumler for meg selv – Jeg elsker å mumle / snakke med meg selv for å gå igjennom tanker og idéer. Mulig det er derfor jeg er så komfortabel med å snakke til et kamera når jeg lager videoer. For når jeg lager videoer er det jo ikke sånn at jeg snakker til noen. Det er jo et kamera der, men that´s it liksom. Haha!

Raper – Altså, når jeg er helt alene raper jeg så mye bare jeg bare vil! Den hender jeg raper forran Per Fredrik, men da er det som regel kun fordi jeg drikker brus. Er jo så flaut!

Sitter i pysj klær – Når jeg er hjemme og jobber kun forran pc’en elsker jeg å sitte i pysjklær. Heldigvis har jeg bare fine pysjklær, så det er ikke krise om Per Fredrik ser meg i det liksom. Men det er ikke akkurat sånn jeg går hvis vi får gjester da, for å si det sånn.

Spiser godteri – Når jeg er helt alene elsker jeg å slenge meg ned på sofaen og se på Keeping up with the Kardashians mens jeg spiser masse potetgull og smågodt. Dette blogges det ikke om, for å si det sånn. Tihiii!

Hører på veldig rar musikk, høyt. Jeg har en ganske rar smak når det kommer til musikk. Bland sammen noe folkesang fra sør Amerika med skikkelig trance syre dubstep musikk, så har du min favoritt musikk. Yeah. Ikke veldig normalt akkurat, og de fleste jeg kjenner blir helt satt ut og grøsser når de hører musikken jeg liker. Kanskje ikke så rart egentlig. Haha! Også har jeg som regel musikken spillende fra stereoannlegget på fullt volum. Per Fredrik skvetter like mye hver gang han kommer inn og tror at stua har blitt gjort om til et trance party…

13 kommentarer

Siste innlegg