5 Ting jeg aldri ville spist!

Pepsi max – Frem til jeg var voksen drakk jeg kun cola hos venner. Aldri hjemme. Men for et par år siden begynte jeg å slite med kvalme, og da ble coca cola en lifesaver. Kvalmen har enda ikke gitt seg, gudene vet hvorfor jeg fortsatt sliter med det.. Haha. Men jeg har virkelig merket hvor stor forskjell det er på cola og pepsi på denne tiden. Det er jo to helt forskjellige verdener! Jeg er uten tvil en coca cola person, men kun den uten sukker. Med sukker takler jeg ikke. Blir altfor søtt, haha!

Rosiner – Hvem sjuk faen bestemte at vi skulle stappe tørka druer inn i seriøst alt mulig? Her sitter jeg og spiser bolle og aner fred og ingen fare, også plutselig er det en ROSIN i bolla. Brekker meg bare av tanken. Er heller ikke ok med rosiner i sjokolade. Er faktisk ikke ok med rosiner til noe som helst.

 

Melis – Samme shiten som rosiner. Takler ikke vanlig melis. Teksturen er så kornete og rar, også smaker det BARE sukker. Smørkrem derimot, thats my shit. Men melis kan du få gratis av meg. Skal jeg spise en bolle skal det hverken være melis på den eller rosin inne i den!

 

Syltet agurk – Hvem i verden spiser syltet agurk? Og enda verre; hvem bestemte seg for at den skulle være på de små burgerne fra Mc Donalds? Er det kun for å treffe et grønnsaksminimum, så den liksom kan være “sunn” eller noe sånt bullshit? Vet ikke om et eneste menneske som IKKE har plukket av den nasty syltede agurken noensinne!

Kokos – Jeg skulle seriøst ønske at jeg likte smaken av kokos. Det lukter seriøst så sykt digg, også er det bildevennlig. Men nei, uansett hvor mye jeg prøver klarer jeg ikke å like smaken av skikkelig kokos. Verste jeg vet er sånne kokos-sjokolader. Nei takk!

 

PS; dette er kun ting JEG ikke liker. Jeg tror vi alle vet at jeg er en kresen faen. Haha. Så ikke ta deg nær av at jeg ikke liker favorittmaten din. Husk; smaken er som baken, den er delt i to!

9 kommentarer
    1. Hei!
      Angående kvalmen, har du blitt testet for reflukssykdom/GERD? Jeg slet mye med kvalme lenge, før jeg fikk noen syrehemmende tabletter som hjalp helt utrolig! Om du lurer, kan du prøve å plukke opp Gaviscon på apoteket (reseptfritt), det er tyggetabletter som legger seg over innholdet i magen. Om jeg tar de litt etter mat når jeg blir kvalm, hjelper de mye på kvalmen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg