5 Ting du ikke visste om meg!

Rolig musikk – Hvis jeg hører på vanlig rolig musikk der folk synger, blir jeg superstressa. Jeg liker best å høre på ting som går skikkelig fort i tempo. Den eneste rolige musikken jeg kan høre på er sånn spa-musikk og julemusikk. Det er så behagelig å høre på!

Mister aldri ting – Jeg har aldri mistet en lommebok, telefon, sykkel, eller noe som helst viktig. Jeg er alltid veldig påpasselig på å sjekke at jeg har husket alle tingene mine når jeg for eksempel skal gå av et tog eller er ferdig på en restaurant. Jeg er den som sjekker oppå stoler, under bord og overalt for å trippelsjekke at alt alltid er husket. Veldig kjekt både for meg og venner. Aner ikke hvor mange telefoner jeg har reddet venninner fra å miste..

Jeg tror ikke på ulykke – Å knuse et speil eller drepe en edderkopp betyr jo egentlig ulykke, men ikke for meg. Jeg tror rett og slett ikke på ting som betyr ulykke. Hvorfor skal jeg gidde å tro på det liksom? Lykke derimot tror jeg på. Men ulykke er så negativt så det nekter jeg å tro på. Jeg tenker at ulykke skjer om man sier til seg selv at det kommer til å skje.

Jeg husker nesten aldri navn. Jeg har slitt veldig mye med det helt siden jeg var liten. Husker når jeg var 9 / 10 år gammel og fikk hund, da måtte jeg skrive hundens navn på armen for å huske det. Og ikke bare i et par dager. Neida, 3-4 uker måtte jeg gjøre det for å huske det. Til den dag i dag er jeg like dårlig på navn, og jeg får helt angst når jeg må hilse på mange fremmede, og liksom skal huske navnene dems. Tall derimot. Det er superlett å huske. Hvor rart er ikke det?

Irsk – Dette er noe en del av dere vet i og meg at jeg lagde en video om det. Men fortsatt en liten fun fact! For et par års tid siden tok jeg en dna test og fant ut at jeg er hele 15% irsk. Det stammer tydeligvis fra faren min sin side, men vi aner ikke hvem som er derfra. Hvor random er ikke det?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg