5 Ting du ikke visste om meg!

Jeg har alltid store pupiller. Noe som har gjort at jeg har fått litt kleine narkotika spørsmål av tidligere. Men til informasjon for alle: jeg har aldri prøvd narkotika og har ingen planer om det heller. Det bare ser sånn ut på øynene mine. Haha!

Jeg tror ikke på ulykke – Å knuse et speil eller drepe en edderkopp betyr jo egentlig ulykke, men ikke for meg. Jeg tror rett og slett ikke på ting som betyr ulykke. Hvorfor skal jeg gidde å tro på det liksom? Lykke derimot tror jeg på. Men ulykke er så negativt så det nekter jeg å tro på. Jeg tenker at ulykke skjer om man sier til seg selv at det kommer til å skje.

 

Jeg hater romantiske komedier. Oh yes. Jeg ser heller en action film med masse vold, og gjerne litt humor. James Bond filmene er en stor favoritt, og jeg tror vel jeg har sett absolutt alle. Bridget Jones ish filmer derimot, det takler jeg ikke. Aner ikke hva det er med det, men på akkurat det punktet når det kommer til filmer, er jeg nok litt guttete.

Jeg husker nesten aldri navn. Jeg har slitt veldig mye med det helt siden jeg var liten. Husker når jeg var 9 / 10 år gammel og fikk hund, da måtte jeg skrive hundens navn på armen for å huske det. Og ikke bare i et par dager. Neida, 3-4 uker måtte jeg gjøre det for å huske det. Til den dag i dag er jeg like dårlig på navn, og jeg får helt angst når jeg må hilse på mange fremmede, og liksom skal huske navnene dems.

 

Skravler med Chloe – Jeg tuller ofte med at Chloe er bloggassistenten min. Men sannheten er; det er hun faktisk. Hun sitter alltid på stolen ved siden av meg når jeg jobber, og jeg skravler alltid litt med henne. Får ikke så mye svar akkurat. Men hun har i alle fall lært helt ekstremt mange kommandoer utifra det. Om jeg skravler med henne og babler ut noe random i en setning skjønner hun kommandoene. Helt snålt. Tror hun faktisk er skikkelig smart, for hun plukker opp mye.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg