5 Ting du ikke visste om meg!

Jeg tror ikke på ulykke – Å knuse et speil eller drepe en edderkopp betyr jo egentlig ulykke, men ikke for meg. Jeg tror rett og slett ikke på ting som betyr ulykke. Hvorfor skal jeg gidde å tro på det liksom? Lykke derimot tror jeg på. Men ulykke er så negativt så det nekter jeg å tro på. Jeg tenker at ulykke skjer om man sier til seg selv at det kommer til å skje.

Ikke sceneskrekk – Jeg har ikke det minste snev av sceneskrekk. Da jeg var 17 gikk jeg på catwalk forran 14’000 mennesker, og det jeg syntes det bare var gøy. Var ikke litt nervøs engang. Jeg har også holdt foredrag foran masse businessfolk og jeg var ikke nervøs da heller. Helt siden jeg gikk på barneskolen har jeg alltid å snakke foran folk, og jeg elsket når vi hadde fremføring versus skriftlige prøver.

Norsk / Engelsk – Jeg ser litt vel mye på amerikanske serier, og derfor har jeg litt fort for å glemme de norske ordene for ting. Så hver gang jeg skal notere ting for meg selv blander jeg på skrive norsk og engelsk. På bloggen må jeg ofte stoppe opp og bruke google translate for å huske det norske ordet. Ere mulig. Haha! Folk har alltid klikket på videoene på YouTube, fordi jeg blander så mye med engelsk og norsk. Men det er jo bare sånn jeg prater. Skjønner ikke hvorfor det er SÅ stort problem at folk blander litt med språk? Vi lever ikke i 1950 lengre 🙂

Allergisk – Jeg har noen få men veldig rare allergier. Jeg er nemlig allergisk mot; hvitløk, ingefær, trøfler og jordskokk. De to siste er det nesten ikke i noe mat, så de merker jeg ikke så mye til. Men hvitløk og ingefær er jo seriøst i dødsmange matretter, og siden det blir brukt som krydder går det ikke ann å bare si til kjøkkensjefen at de skal fjerne hvitløken eller ingefæren. Superkjipt!

Leste ikke bøker – Det var først da jeg ble voksen at jeg begynte å lese bøker. Jeg har aldri syntes at romantiske noveller eller krimbøker er noe spennende, og det var kun det å finne når jeg var yngre. Etter at jeg ble voksen har jeg fått helt dilla på å lese selvbiografier til mennesker som har oppnådd store ting, og bøker om selvutvikling og økonomi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg