5 Ting du ikke visste om meg!

Paranoid – Jeg er en veldig paranoid person. Litt skada fra jobb, litt skada fra blind vold, litt skada fra all mulig shit som har skjedd tidligere i livet mitt. Jeg er i alle fall alltid litt på vakt, og jeg ser som regel 100 måter noen kan gjøre noe på, som jeg kan forhindre ved å ta noen sikkerhetsrutiner.

Har sikkert kommet nyttig til bruk en del ganger jeg ikke engang har visst om. Men som regel tipper jeg at det bare er loco-coco.

Kontor – Som sagt så har jeg hjemmekontor. Jeg har jo et eget rom i huset jeg bruker til dette, meeeen det blir sjeldent brukt til annet enn sminking. Jeg klarer ikke å være kreativ når jeg sitter inne i små rom.

Jeg må ha luft rundt meg og plass til å rusle rundt. Så derfor ender jeg heller alltid opp i stua. Så på stuebordet står alltid begge mac’ene mine, haha.

Dolokket – Jeg har en tvangstanke om at jeg alltid må lokke dolokket når jeg drar opp på doen. Det gjelder uansett hvor jeg er. Jeg takler ikke tanken på alle bakteriene som blir spylt opp i rommet om lokket er åpent.

Verste jeg vet er offentlige doer som man ikke kan lokke dolokket på. Da er jeg stengt inne i et lite avlukke med bakterier fra alle mulige mennesker. Ja jeg er litt germ-freak, men det er ikke så rart med tanke på hvor nasty sånt faktisk er?

Enten streng eller kaos – Jeg er ikke en person som finner “den gylne middelvei”. Neida, enten så spiser jeg godteri 7 dager i uka og dropper treningen, eller så holder jeg meg helt unna alt av sukker og trener 7 dager i uka. Har prøvd mellomting før, men da ender det alltid opp med at jeg bare sklir ut og at det blir helt kaos.

 

Hater undertøy – Siden jeg jobber hjemmefra har jeg luksusen at jeg kan gå i akkurat hva jeg vil uten å tenke på at folk ser meg. Så derfor blir det ofte null undertøy. Hater å ha på stramme bh’er og g-stringer. Hahah

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg