5 Ting du ikke visste om meg

Mandager – Jeg elsker mandager! Det er dagen da ting kicker igang igjen. Man får en ny sjanse til å gjøre den kommende uken enda bedre enn den forrige, og det er som en nyttårsaften hver eneste mandag. Love it!

 

Ekstremt lukt sensitiv – Jeg har en veldig sterk luktesans, og derfor takler jeg ikke å være i nærheten av ting som lukter ille. Inne på Farmen kjendis ble ikke dette særlig lett, med tanke på at de fleste luktet svett, tåfis og det stinket fra dyrene. Haha!

Ikke sceneskrekk – Jeg har ikke det minste snev av sceneskrekk. Da jeg var 17 gikk jeg på catwalk forran 14’000 mennesker, og det jeg syntes det bare var gøy. Var ikke litt nervøs engang. Jeg har også holdt foredrag foran masse businessfolk og jeg var ikke nervøs da heller. Helt siden jeg gikk på barneskolen har jeg alltid å snakke foran folk, og jeg elsket når vi hadde fremføring versus skriftlige prøver.

 

Norsk / Engelsk – Jeg ser litt vel mye på amerikanske serier, og derfor har jeg litt fort for å glemme de norske ordene for ting. Så hver gang jeg skal notere ting for meg selv blander jeg på skrive norsk og engelsk. På bloggen må jeg ofte stoppe opp og bruke google translate for å huske det norske ordet. Ere mulig. Haha!

Marie – Noe ikke så mange vet er at mellomnavnet mitt er Marie. Så lenge jeg har levd har jeg kun brukt det navnet det første året jeg blogget. Ellers enn det; nada. Jeg har aldri følt at Marie var helt “meg” om dere skjønner? Det er jo et fint navn. Men ikke helt meg. Så derfor har jeg heller aldri brukt det.

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

1 kommentar
    1. Skjønner at du ikke føler deg som en «Marie», det er jo det mest brukte mellomnavnet i Norge og derfor ikke særlig unikt 🙂
      Morsomt det der med at man glemmer norske ord, haha! Vi får skylde på amerikanske serier og filmer😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg