5 Ting du ikke visste om meg

Sanndrømmer – Jeg har ofte drømmer om ting som skjer i fremtiden. Et veldig creepy eksempel er fra da jeg var liten. Da drømte jeg at søsteren min besøkte en gammel dame og fikk en hund som var svart og hvit og som het Rikke. På den tiden hadde jeg skikkelig lyst på en hund så jeg husket den drømmen skikkelig godt og fortalte det til en venninne.

Etter noen måneder gikk søsteren min med bøssebæring til en gammel dame som hadde fått kreft og som hadde to Shih Tzu hunder. Den ene skulle hun gi tilbake til oppdretter, men den andre var gammel så den spurte hun om søsteren min ville ha. Freaky; den var svart og hvit og het Rikke. Hvor sjukt creepy er ikke det? Har opplevd slike drømmer så mange ganger og det er like skummelt og spennende hver gang!

Rolig musikk – Hvis jeg hører på vanlig rolig musikk der folk synger, blir jeg superstressa. Jeg liker best å høre på ting som går skikkelig fort i tempo. Den eneste rolige musikken jeg kan høre på er sånn spa-musikk. Det er så behagelig å høre på!

 

Jeg har alltid store pupiller. Noe som har gjort at jeg har fått litt kleine narkotika spørsmål av tidligere. Men til informasjon for alle: jeg har aldri prøvd narkotika og har ingen planer om det heller. Det bare ser sånn ut på øynene mine. Haha! På bilder til bloggen står jeg alltid foran masse lys så øynene mine kan se normale ut, haha.

Kjapp – En ting som jeg uten tvil har arvet av moren min er effektiviteten min. Uansett hva jeg skal gjøre, må jeg alltid gjøre det så kjapt som mulig. Om jeg for eksempel skal ta ut og inn av oppvaskmaskinen må jeg sende Per Fredrik rett ut av kjøkkenet, om ikke flyr jeg han rett ned. Så fort går det unna! Haha!

Jeg klarer heller aldri å gå sakte, eller skrive sakte. Alt jeg gjør må jeg gjøre så effektivt som mulig, hvis ikke så blir jeg helt stressa oppe i hodet mitt. Jeg takler ikke hvis jeg må gjøre noe sakte eller gå med noen som går skikkelig sakte. Det takler jeg faktisk ikke. Haha!

 

Jeg tror ikke på ulykke – Å knuse et speil eller drepe en edderkopp betyr jo egentlig ulykke, men ikke for meg. Jeg tror rett og slett ikke på ting som betyr ulykke. Hvorfor skal jeg gidde å tro på det liksom? Lykke derimot tror jeg på. Men ulykke er så negativt så det nekter jeg å tro på. Jeg tenker at ulykke skjer om man sier til seg selv at det kommer til å skje.

 

6 kommentarer
    1. Hei. Har du noen tips for å få god drenering i pallekarm? jorden i pallekarmen min er skikkelig bløt og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Har det likt som deg med plastplate under + fiberduk.

    2. Hei! Du som har litt urter osv. kan jeg kjøpe urteplanter på eks. Plantajsen og plante de rett i en pallekarm? Når burde dette gjøres? Hvor mange forskjellige urter kan jeg ha i en sånn stor kase som du har??

    3. Jeg kan kjenne meg igjen i typ alt dette! Jeg sann drømmer også, så creapy noen ganger! Og alt må skje fort, fort, fort! Det resulterer i at jeg skubber borti ting, får ofte blåflekker, knuser ting og diverse! Huff! Ulykke tror heller ikke jeg på. Folk bare: ikke gå på kumlokket!!! Mens jeg går på kumlokket på prinsipp! Haha! Fredag 13. f.eks har aldri vært en ulykkesdag for meg, så jeg ser heller på den dagen som noe positivt. Klem til deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg