5 Ting du ikke visste om meg!

annonse – luxushair

Høyrearmen – Da jeg gikk i barnehagen lekte jeg litt Jackass, og hoppet rett ned fra en høy sklie. Endte opp med å knekke høyrearmen. Dette var rett før sommeren, og jeg måtte gå med blå gips hele sommeren og kunne ikke bade. Superkjipt!

Utadvent – Jeg finnes ikke sjenert, og er nokså utadvent. Jeg skjønner godt at folk er sjenerte, men jeg har ikke fått det genet i det hele tatt. Jeg er sånn som kan gå bort og skravle med helt fremmede folk uten å stresse over at det skal være noe problem (så lenge det er trygt da, haha).

 

Skjult talent – Jeg har en helt syk lukte- og smakssans. Når jeg smaker på en vin eller en matrett er det som at jeg ser et maleri som viser hvordan de forskjellige smakene ser ut med både former og farger. Veldig rart, i know. Men det gjorde at jeg var et naturtalent innen kokkefaget, uten å egentlig ha noen interesse for det fra tidligere.

Hair extensions – Jeg har brukt hair extensions i over 10 år. Jeg begynte med det i 10 klasse, og har brukt det helt siden. Jeg har gått på en del hårsmeller her og der. Som å klippe meg altfor kort, bleke håret, osv. Så derfor har jeg aldri sluttet med det. Forhåpentligvis klarer håret mitt å bli langt nok til at jeg en dag slipper å bruke hair extensions. Meeen, jeg tviler.

Heldigvis er det null stress å bruke hair extensions. Bruker forresten DETTE hair extensionet i fargen #jet black 65cm, om noen skulle lure.

Mine idoler – Jeg har egentlig ingen “idoler”. Men jeg ser veldig opp til folk som har bygget seg opp fra ingenting til rikdom. Theresa Roemer fra USA er en sånn person. Hun vokste opp på en liten bondegård og jobbet beinhardt hele livet med forskjellige bedrifter, og er i dag en av de rikeste damene i Texas, men  verdens største klesskap. Fun fact; hun følger meg på instagram og vi har snakket sammen flere ganger, og jeg ble invitert hjem til henne i desember på juleselskap, men hadde ikke muligheten til å reise dessverre.

2 kommentarer
    1. Jeg brakk venstre armen 16.mai i 2018. Kunne heller ikke bade. Brakk den opp igjen 26.mars 2018 og måtte operere🥺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg