5 Ting du ikke visste om meg!

Føtter – Jeg har skikkelig angst for føtter. Hvis jeg sitter i sofaen med noen andre og føttene dems kommer nær meg får jeg helt panikk. Syns føtter er noe av det ekleste som finnes. Æsj!

 

Lukten av bensin – Jeg elsker lukten av bensin! Jeg syns det lukter så digg, og hver gang jeg fyller bensin står jeg og bare lukter for harde livet! Vet det er rimelig rart å like lukten av det, og jeg aner ikke hvorfor jeg egentlig liker det. Jeg har bare helt dilla på det! Nylagt asfalt er også en annen rar ting jeg syns at lukter så digg!

Oppmerksom kjæreste – Per Fredrik er veldig flink til å legge merke til nye ting. Har jeg en ny jeans som helt helt average ut og som nesten er kliss lik alle de andre buksene mine, så legger han merke til det med en gang. Skjønner ikke hvordan han klarer å være så flink til å legge merke til sånt, men det er i alle fall veldig koselig, for da vet jeg at han faktisk ser meg skikkelig, og ikke er som alle andre menn som ikke ser om dama har klippet av seg halve håret engang. Hahha!

 

Ekstremt glemsk – Jeg glemmer ting veldig fort. Aner ikke hvorfor det er sånn, men jeg er såpass glemsk at jeg bokstavelig talt kan fortelle Per Fredrik den samme historien 5-6 ganger og tro at det er første gang jeg forteller den. Ja, det har skjedd ganske mange ganger. Han er veldig søt og god da, for han sier ikke så mye på det, og han drar liksom ikke den “Herreguuud, dette har du sagt 1582 ganger Stina!”, som de fleste andre sikkert ville gjort.

Pigmentflekk – Noe som dere ikke vet, men som sikkert mange har stusset på er halsen min. Aner ikke hvor mange ganger jeg får dritt slengt etter meg fordi jeg har “brunkremskille” på halsen. Well…

Fun fact. Jeg har en gigantisk pigmentflekk som er kritthvit på halsen. Jeg prøver alltid å sminke over den, men når jeg er brun så syns den ekstra godt siden den er helt hvit.

2 kommentarer
    1. I have loved the smell of gasoline since I was little girl! Haha! My Dad used to say a gas station would be a dream working place for me! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg