5 Ting du ikke visste om meg!

annonse – nelly

Jeg hater romantiske komedier. Oh yes. Jeg ser heller en action film med masse vold, og gjerne litt humor. James Bond filmene er en stor favoritt, og jeg tror vel jeg har sett absolutt alle. Bridget Jones ish filmer derimot, det takler jeg ikke. Aner ikke hva det er med det, men på akkurat det punktet når det kommer til filmer, er jeg nok litt guttete.

KJOLEHER

Mister aldri ting – Jeg har aldri mistet en lommebok, telefon, sykkel, eller noe som helst viktig. Jeg er alltid veldig påpasselig på å sjekke at jeg har husket alle tingene mine når jeg for eksempel skal gå av et tog eller er ferdig på en restaurant. Jeg er den som sjekker oppå stoler, under bord og overalt for å trippelsjekke at alt alltid er husket. Veldig kjekt både for meg og venner. Aner ikke hvor mange telefoner jeg har reddet venninner fra å miste..

Jeg fryser alltid – Uansett om det er vinter eller sommer; jeg fryser. Jeg tror alltid at jeg kler meg varmt nok, også tar jeg nesten alltid feil. Jeg hater å ha på altfor mye klær, så det er nok en grunn til at jeg feilberegner en del, hvilket er veldig kjipt.

Spontan – Jeg er veldig spontan av meg. Jeg er en sånn person som kan booke en reise også dra avgårde neste dag. Er en grunn til at jeg klarte å bli med på Farmen  Kjendis med bare noen timers forvarsel.

KJOLEHER

Kjapp – En ting som jeg uten tvil har arvet av moren min er effektiviteten min.Uansett hva jeg skal gjøre, må jeg alltid gjøre det så kjapt som mulig. Om jeg for eksempel skal ta ut og inn av oppvaskmaskinen må jeg sende Per Fredrik rett ut av kjøkkenet, om ikke flyr jeg han rett ned. Så fort går det unna! Haha! Jeg klarer heller aldri å gå sakte, eller skrive sakte. Alt jeg gjør må jeg gjøre så effektivt som mulig, hvis ikke så blir jeg helt stressa oppe i hodet mitt. Jeg takler ikke hvis jeg må gjøre noe sakte eller gå med noen som går skikkelig sakte. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg