5 Ting du ikke visste om meg

Jeg er brutalt ærlig. Hvis en venninde spør meg om en kjole ser bra ut på henne, og den ikke gjør det. Forteller jeg henne heller sannheten istedenfor å juge og si “den var såå fin på deg assa”. Syns lyving er så sinnsykt falskt. Uansett om det er en hvit løgn eller ikke. Lyving er aldri greit – uansett.

Marie – Noe ikke så mange vet er at mellomnavnet mitt er Marie. Så lenge jeg har levd har jeg kun brukt det navnet det første året jeg blogget. Ellers enn det; nada.

Jeg har aldri følt at Marie var helt “meg” om dere skjønner? Det er jo et fint navn. Men ikke helt meg. Så derfor har jeg heller aldri brukt det. Tipper jeg kommer til å fjerne det når jeg skal skifte navn etter at jeg gifter meg med Per Fredrik.

Stjernetegn og horoskop – Jeg tror på at det finnes mer ting der ute enn vi forstår. Horoskop og stjernetegn derimot.. Det tror jeg ikke noe særlig på. Tror virkelig ikke at datoen man ble født har sååå mye å si for resten av min eksistens. Tenker at livet blir det man gjør det til. Og om horoskop er ekte, så er jeg i alle fall født i feil horoskop, for mitt stemmer seriøst aldri.

 

Cola zero – Jeg sliter mye med kvalme, og er heeeelt avhengig av cola zero. Er jeg ute på restaurant blir jeg skikkelig skuffa hvis de kun har pepsi max. Det liker jeg nemlig ikke. Frem til jeg ble voksen trodde jeg alltid at de to smakte likt, men nope; de er heeelt forskjellige.

Paranoid – Jeg tror kanskje at jeg er typ verdens mest paranoide menneske. Jeg er alltid livredd for at noen skal kidnappe meg, bryte inn i huset eller gjøre noe annet fælt. Jeg har sett mye sjukt, og mange syke mennesker som virkelig har gjort inntrykk. Heldigvis gjør paranoiaen min at jeg tar mange forhåndsregler, så det skal ekstremt mye til for at noe faktisk skal skje. Men man vet aldri.

4 kommentarer
    1. Du er så søøøøt og jeg digger utstrålingen din 😍 jeg måtte bare si det, jeg pleier aldri å skrive kommentarer men har fulgt deg lenge. Jeg bor også i Sandefjord og har sett deg et par ganger i byen og har hatt SÅ lyst til å si hei og bare snakke litt med deg. Men jeg vil ikke “bry” deg eller gjøre deg forlegen og jeg vil heller ikke fremstå som en crazy stalker (som jeg sikkert gjør nå uansett, uff – haha 🙈), så jeg ville heller si det her, hihi 💛. Vi to er HEEELT forskjellige, selv om vi har mye til felles – jeg er mer en rocka guttejente-versjon av deg. Hvis det går ann å forestille seg i det hele tatt 😄 vi er ihvertfall nlike sære og søte begge to 😁😍 dette ble en lengre kommentar enn jeg hadde tenkt. Men jeg bare syntes du fortjener å høre at du er et usedvanlig fantastisk menneske 😊😊❤ hilsen fangirl #1 🙈❤❤

    2. Du er så søøøøt og jeg digger utstrålingen din 😍 jeg måtte bare si det, jeg pleier aldri å skrive kommentarer men har fulgt deg lenge. Jeg bor også i Sandefjord og har sett deg et par ganger i byen og har hatt SÅ lyst til å si hei og bare snakke litt med deg. Men jeg vil ikke “bry” deg eller gjøre deg forlegen og jeg vil heller ikke fremstå som en crazy stalker (som jeg sikkert gjør nå uansett, uff – haha 🙈), så jeg ville heller si det her, hihi 💛. Vi to er HEEELT forskjellige, selv om vi har mye til felles – jeg er mer en rocka guttejente-versjon av deg. Hvis det går ann å forestille seg i det hele tatt 😄 vi er ihvertfall nlike sære og søte begge to 😁😍 dette ble en lengre kommentar enn jeg hadde tenkt. Men jeg bare syntes du fortjener å høre at du er et usedvanlig fantastisk menneske 😊😊❤ hilsen fangirl #1 🙈❤❤

    3. Du er så søøøøt og jeg digger utstrålingen din 😍 jeg måtte bare si det, jeg pleier aldri å skrive kommentarer men har fulgt deg lenge. Jeg bor også i Sandefjord og har sett deg et par ganger i byen og har hatt SÅ lyst til å si hei og bare snakke litt med deg. Men jeg vil ikke “bry” deg eller gjøre deg forlegen og jeg vil heller ikke fremstå som en crazy stalker (som jeg sikkert gjør nå uansett, uff – haha 🙈), så jeg ville heller si det her, hihi 💛. Vi to er HEEELT forskjellige, selv om vi har mye til felles – jeg er mer en rocka guttejente-versjon av deg. Hvis det går ann å forestille seg i det hele tatt 😄 vi er ihvertfall nlike sære og søte begge to 😁😍 dette ble en lengre kommentar enn jeg hadde tenkt. Men jeg bare syntes du fortjener å høre at du er et usedvanlig fantastisk menneske 😊😊❤ hilsen fangirl #1 🙈❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg