5 Ting du ikke visste om Chloe!

Chloe er en sassy liten hund med mye personlighet, og hun er en stor del av livet mitt. Dere har jo sett henne her på bloggen utallige ganger, og nå tenkte jeg at dere kun bli litt mer kjent med den lille bærta!

Vann – Hun er supersær på hva hun drikker vann av. Setter jeg vannet i en skål ved buret hennes nærmest nekter hun å drikke av det. Det kan være lunkent, kaldt, nyvasket skål, anything. Hun går heller opp på senga og drikker av glasset jeg hadde der fra kvelden før. Hvis det ikke er noe glass der går hun og ser etter noen andre glass jeg har drukket av. Hun er så sær og vil helst bare ha glass Per Fredrik eller jeg har drukket av, haha!

Teppet – Mange av dere har fått med dere hvor mye Chloe elsker teppet sitt. Hun sitter på det, har det med seg overalt i huset og sover med det hver eneste natt. Hvis hun ikke oppfører seg sier jeg “nå tar jeg teppet ditt”, og da skjerper hun seg rimelig fort. Haha. Det funker til og med hvis vi er ute og går tur og hun ikke har med teppet sitt. Haha, hvordan er det mulig? Skal sies at det er ikke ofte jeg sier det til hun, men de få gangene jeg gjør det funker det alltid!

 

Alltid i nærheten – Hun er ekstremt glad i å være i nærheten av Per Fredrik og meg. Når jeg tar bilder ved siden av sofaen, skal hun gjerne ligge med teppet sitt oppå armlenet på sofaen for å være nærmest mulig meg. Haha! I skrivende stund ligger hun og sover på nabostolen.

Blogg-assistent – Apropo den stolen. Jeg tuller jo litt og kaller henne blogg-assistenten min. Hun er jo med på alt på bloggen min og sitter alltid ved siden av meg når jeg blogger. Så stolen ved siden av min har jeg lært henne til å hoppe opp på ved å si kommandoen “blogg-assistent”.

Hater disse – Hun vet veeeldig godt hva “katt”, “bambie” og “pip-pip” betyr. Hun hater katter mer enn alt i verden, og de få gangene en katt har sneket seg opp på verandaen vår blir hun utrolig forbanna. Bambie’er og pip-pip’er er hun litt mer rolig på, og der er det mer sånn at hun sier ifra om hun ser de. Så det er jo bra når det kommer til rådyr, for de er så koselige å se!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Elsker Chloe! Kan du ikke lage en egen Snap-kanal bare med henne?

      Gidder ikke se alt det andre styret med mote, interiør og greier.

      Hilsen Mann (48)

    2. Hun er så nydelig 😍
      Vi har nettopp mistet våres Papillon, så vi har stor sorg hjemme 😥😥Han ble bare 7 år. Han var også supersær og had veldig spesiell personlig. Men et stort hjerte med mye kjærlighet💖 Å han hatet også katter 😉

    3. Hun er så nydelig 😍
      Vi har nettopp mistet våres Papillon, så vi har stor sorg hjemme 😥😥Han ble bare 7 år. Han var også supersær og had veldig spesiell personlig. Men et stort hjerte med mye kjærlighet💖 Å han hatet også katter 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg