5 Ting du ikke visste om Bloggerne

Nå har jeg vært med på to sesonger av Bloggerne, og det har vært veldig gøy! Episodene der jeg er med begynner mandag 7 januar og kommer til å gå på TV2 livsstil 21:30 og TV2 sumo. I den anledning tenkte jeg å avsløre noen hemmeligheter dere kanskje ikke visste om Bloggerne.

Let’s spill some tea

 

Når vi hilser – Hver gang jeg har blitt filmet og jeg skal være med venninner, hilser jeg alltid på de først også må de få på seg mikrofon også må vi hilse på nytt for kameraet. Haha, litt rart. Men det er sånn det funker på tv.


Vi får se episodene på forhånd
– Vi får alltid se episodene på forhånd, og som regel får vi de fredag også sendes de mandag-torsdag. Så vi rekker å se de på forhånd, men vi har ikke mulighet til å gjøre noen endringer på serien. Det er kun de som jobber på Bloggerne som får bestemme, så om man får noen flaue øyeblikk må man bare leve med det..

Filmcrewet – Når man ser episodene på Bloggerne tenker man nok aldri over hvor mange som faktisk er bak kameraet. Man tenker jo nesten ikke over at det er noen bak kamera, fordi de blender inn i situasjonen så godt. Men som regel er det to stykker som filmer og en person som er regissør. Så det er alltid 2-3 stykker bak kameraet. Hehe!

Gruppebildet – Har dere lagt merke til noe rart på gruppebildet? Vi er alle nesten samme høyde. Det er magien av photoshop. Når vi tar gruppebilder tar de fleste bilder hver for seg, også blir vi redigert inn sammen. Vi er som regel alltid veldig travle, så det er nesten umulig å ta et bilde av alle sammen på et og samme bilde. Selv om det ser litt morsomt ut at Caroline og jeg er like høye når hun er egentlig er 10 cm høyere enn meg. Haha!

Samtaler med venner – Når jeg har filmet sammen med venninner der vi har lengre samtaler, blir det alltid redigert sånn at hele samtalen handler om meg. Det er jo ikke sånn i virkeligheten at en hel samtale handler om kun meg. Det ville vært veldig merkelig! Men på tv er det mest interessant at samtalen handler om personen som er med på Bloggerne. Selv om det kan virke som at jeg er veldig “meg, meg, meg”. Haha!

 

Noe som sjokkerte deg? 

4 kommentarer
    1. Morsomt innlegg!! Har du flere punkter på lur? Hadde vært utrolig gøy å lese fordi jeg vet så lite om TV, og har lurt på noe av det her når jeg har sett på bloggerne. Gleder meg forresten til du også kommer på skjermen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg