5 Ting du ikke vet om meg!

annonse – nelly, ellos

Treningsklokke – Jeg har alltid på meg treningsklokken min. Syns det er så gøy å se hvor aktiv jeg faktisk er, og det gjør at jeg går litt ekstra for å få opp antall skritt per dag. Jeg bruker forresten DENNE treningsklokken fra Fitbit.

JUMPSUITHER

 

Rulleskøyter – Jeg har faktisk aldri prøvd rulleskøyter. Jeg har alltid vært altfor redd. Det ser jo skikkelig gøy ut, men denne pysa kommer nok aldri til å tørre.

 

Anders Nummedal – Da mamma var gravid hadde hun og pappa bestemt seg for at dersom jeg ble gutt skulle jeg hete Anders Nummedal. Hele familien skulle endre etternavn til Nummedal, sånn at jeg kunne bli oppkalt etter bestefaren til pappa. Tenk så rart det hadde vært! Glad jeg ble jente og ikke ble oppkalt etter noen jeg kjenner. Å måtte bli så direkte oppkalt etter noen hadde jeg ikke likt. Da må man liksom leve opp til hva det mennesket gjorde.

JUMPSUITHER

Dobbeltledd i fingrene – Jeg har noe som heter “double jointed fingers” på engelsk. Det betyr at jeg kan bøye begge leddene i fingrene mine. Så det øverste leddet de fleste ikke kan bøye, kan jeg bøye på de tre midt-fingrene.

 

Favoritt film – Min favorittfilm av alle filmer jeg noensinne har sett er “streets of fire”. De er en rockemusikal fra 1984, og den er helt magisk. Jeg hører på musikken fra den filmen nesten hver eneste dag.

4 kommentarer
    1. Du skrev nylig at du hater musikaler og aldri klarer å se filmer som er musikaler. Litt morsomt at favorittfilmen din er en musikal, hehe:p

      1. Haha, i know! Ganske ironisk! Men streets of fire er ikke en typisk musikal med masse kleine dansenummere og synging som starter ut av nowhere. Så derfor jeg ikke ser på den som en vanlig musikal 🙂

    2. Haha, jeg skulle selv hete Anders! Jeg har tre eldre brødre, og foreldrene mine trodde jeg skulle bli gutt nummer 4, men neida! Jeg ble oppkalt etter en rulletekst på TV istedenfor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg