5 Ting dere ikke vet om meg

Elsker excel – Excel er seriøst det programmet med unntak av google chrome, som jeg bruker mest på mac’en min. Det er så enkelt og oversiktlig, også gjør det at jeg får mye mer oversikt over alle mulige tall. Jeg er veldig mattenerd og elsker å ha oversikt på alle mulige tall, så da er excel tha shit!  

 Med en gang – Hvis jeg først får en tanke om at jeg virkelig må gjøre noe, så gjør jeg det med en gang. Et godt eksempel på dette er da jeg bodde i kollektiv og hadde kjøpt klesoppheng. Jeg var tilbake fra IKEA i 22 tiden, og de fleste ville vel satt opp opphenget dagen etter. Vel, jeg klarte ikke å vente, så jeg holdt heller på til klokken var 3 på natten så jeg kunne bli helt ferdig med det…

Jeg har alltid store pupiller. Noe som har gjort at jeg har fått litt kleine narkotika spørsmål av tidligere. Men til informasjon for alle: jeg har aldri prøvd narkotika og har ingen planer om det heller. Det bare ser sånn ut på øynene mine. Haha!

Jeg tror ikke på ulykke – Å knuse et speil eller drepe en edderkopp betyr jo egentlig ulykke, men ikke for meg. Jeg tror rett og slett ikke på ting som betyr ulykke. Hvorfor skal jeg gidde å tro på det liksom? Lykke derimot tror jeg på. Men ulykke er så negativt så det nekter jeg å tro på. Jeg tenker at ulykke skjer om man sier til seg selv at det kommer til å skje.

Hater å sende meldinger – Jeg hater å sende sms med folk hvis det er over lengre tid, altså over 15-20 minutter. Lange samtaler på sms frem og tilbake får jeg helt hetta av. Både fordi det tar lang tid og fordi jeg hater å skrive meldinger. Jeg plukker heller opp telefonen og ringer et menneske i 5 minutter, så begge får sagt alt de trenger enn å sende 100 sms frem og tilbake. Haha! De få gangene jeg må sende sms til folk ender jeg oftest opp med å sende talemeldinger. Skrivingen min sparer jeg heller til bloggen.

4 kommentarer
    1. D r litt trist at nesten hver gang du poster noe på bloggen har du sånn rundt 20%. Batteriet blir ikke dårligere pga hvor lenge du lader, men hvor lite strøm du får. Man burde lade tlf hver gang den har 5-20%, så gå å lad:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg