5 Sommer must haves!

annonse – kicks, Lindex, lyko

Nå som det er sommer er det noen produkter som jeg er helt avhengig av, som gjør sommervarmen litt lettere å takle og som gjør sommerfestlighetene enda bedre. Siden dere elsker når jeg tipser om forskjellige produkter, tenkte jeg å fortelle dere om mine topp 5 sommerprodukter!

– Brynsfarge – 

Brynene mine blir alltid litt bleket av solen, så jeg elsker å bruke brynsfarge sånn at brynene alltid ser on fleek ut når jeg ikke har på sminke. Det er jo så deilig å gå uten sminke om sommeren, og da hjelper det litt at brynene er farget og fine!

BRYNSFARGEHER

– After sun –

Etter at jeg har solt meg pleier jeg alltid å smøre inn hele kroppen med after sun. Jeg elsker å la den stå i kjøleskapet så den får ekstra kjølende effekt!

AFTER SUNHER

– Shapewear –

Ofte når jeg skal ha på kjoler eller skjørt tar jeg en Kim Kardashian og bruker shapewear. Dette er en hold inn truse som holder inn magen, og gjør sånn at du ikke trenger å tenke på om du er oppblåst, hehe! Den er veldig behagelig å ha på seg, og du merker nesten ikke at den er på.

SHAPEWEARHER

– Deodoc –

Noe som mange ikke vet er at alle har svettekjertler i underlivet, så det er ikke bare under armene du bør / kan bruke deodorant. Deodoc har laget en helt egen deospray som passer perfekt for underlivet sånn at du slipper å bli klam i underlivet i sommervarmen. Spray den gjerne øverst på lårene også, så slipper du at de gnisser ubehagelig inntil hverandre når det er blir varmt og klamt.

DEOSPRAYHER

– Setting spray –

For at sminken skal sitte som støpt i sommervarmen er det viktig å bruke en god setting spray. Denne har jeg brukt i åresvis og jeg elsker den! Den finnes også i matt versjon HER for de som sliter med litt oljete hud.

SETTING SPRAYHER

 

1 kommentar
    1. Hei. Den blåstripete lindex kjolen med knyting, er den av gjennomsiktig stoff? Har du fortsatt rabattkode på den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg