5 Sminke favoritter!

annonse – lyko, kicks

Jeg elsker sminke, og nå tenkte jeg å dele 5 av mine favoritt sminkeprodukter med dere. Kanskje du finner en ny favoritt selv?

SETTING SPRAYHER

Denne setting sprayen er anbefalt av de fleste, av en god grunn. Den gjør at sminken sitter hele dagen og hele kvelden. Jeg bruker mye sminke, og det er sjeldent jeg trenger å touche up når jeg bruker denne!

FOUNDATIONHER

Billig og bra foundation, som gir en dewy finish og har god dekkevne.

 

HIGHLIGHTERHER

Denne highlighteren gir deg highlight to the gods. Denne gjør at kinnbena virkelig popper! Den også dødsbillig, og varer i hundre år!

 

POMADEHER

Dette er det eneste produktet jeg klarer å gjøre brynene mine med (og jeg har prøvd mye forskjellig..!). Det gjør det superlett å fylle inn brynene uansett om du er nybegynner eller pro!

 

CONCEALERHER

Denne concealeren bruker jeg alltid på kviser og røde steder i ansiktet. Tar den på før foundation, og når jeg har lagt foundation skjuler den kvisene helt sjukt bra. Ser stor forskjell på denne og når jeg bare legger foundation!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg