5 Problemer med å ha mørkt hår

På kroppen – Selv om man har mørke og fine øyenbryn fra man er født, er det ikke bare-bare med dette mørke håret. Jeg har så mørkt hår på kroppen at jeg til og med må barbere armene mine, fordi jeg syntes det ble litt too much.

Jeg hadde ikke så ekstremt mye hår, men når alt er helt mørkt syns det veldig godt, og det er ikke særlig gøy å gå rundt slik, syns jeg. Her er jo folk forskjellige. Hver sin smak.

Varmt – Har du langt og mørkt hår er det glovarmt om sommeren. Det steker mot det mørke håret, og jeg kunne nok stekt et egg på håret mitt. Så varmt blir det! Eller nesten da. Føles i alle fall sånn ut!

Klær – Den følelsen når du har brukt 45 minutter på å krølle håret helt perfekt, så tar du på deg kjolen din som er svart, og ingen kan skimte håret ditt engang… Mørkt / svart hår og svarte klær er ikke akkurat en super kombinasjon om man vil at håret sitt skal synes.

Tørrshampo – Utvalget for oss med mørkt hår er lite når det kommer til tørrshampo. Om vi bruker en “vanlig” tørrshampo får vi et grått lag i håret som gjør at det ser ut som vi er 70 år.

 

Blondt – Om du noensinne vil bleke håret så det blir blondt, må du først ødelegge håret ditt totalt. Deretter kommer det veldig “fin” ettervekst som syns fortere enn du rekker å gå ut fra frisøren.

 

Men til tross for at det er en del problemer med mørkt hår er det min favoritt hårfarge, og jeg er så glad for at jeg har det naturlig! 🌸🌟

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg