5 Problemer jenter har

– Det er ikke å legge skjul på at vi jenter har mye hormoner. Spesielt rundt den tiden i måneden. Da er det nærmest umulig å kontrollere følelsene. I det ene øyeblikket er vi sååå glade, i det neste gråter vi over en reklame på tv’en og plutselig klikker vi fordi fjernkontrollen ikke vil fungere når man styrer den feil vei. Sorry gutter, vi kan ikke noe for at vi blir el diablo en gang i måneden.

– Sminke er ikke akkurat lett heller. Å lage en winged eyeliner som blir lik på begge sider, uten at den blir for tykk / tynn er virkelig helt umulig. Ja, instagram har ekstremt mange jenter som klarer det perfekt. Men dessverre er det instagram. I virkeligheten er alle winged eyelinere ganske skjeve, med mindre man hadde 20 min ekstra om morgenen.

 

– Og når vi snakker om sminke. Jenter; ikke kjøp dere en hvit sofa med hvite puter. Jeg gjorde det. Hvis jeg er litt sliten og glemmer å fjerne sminken før jeg legger meg ned på sofaen om kvelden, kan du banne på at den blir full av sminke. Aner ikke hvor mange ganger jeg har vasket putetrekkene på sofaen. Glad jeg har grå sofa nå, haha.

– Å ta på en tynn strømpebukse er mission impossible. Spesielt om man har lange negler. Da river man hull i strømpebuksen før den i det hele tatt er over knærne. Og det å få den til å sitte riktig, er ikke akkurat noen enkel sak heller.

– Man må alltid huske på å ta med en tampong overalt. Man vet jo aldri heeeelt når man får mensen. Selv om man går på p-piller kan man plutselig få en mellomblødning fordi man glemte en pille. Og hvis man ikke har med en tampong er man kjørt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg