5 Oppfinnelser jeg skulle ønske at fantes!

Hologram skype
Tenk så kult det ville vært å skype med vennnene dine ved å bruke hologram? Den dagen det blir satt inn i smarttelefoner er en dag jeg gleder meg til! Herregud så kult det blir. For ikke å snakke om hvor mye mer livaktig det blir å snakke med vennene sine. Plutselig blir man mye nærmere sine kjære som bor langt unna!

Hunde-oversetter
Jeg gleder meg til den dagen kommer at de finner opp en maskin som klarer å oversette hva hunden din sier, og den oversetter hva du sier, sånn at man kan snakke med hunden sin. Hunder er jo ekstremt smarte dyr, og de har nok mye kult å si! Tenk om jeg kunne skjønt hva Chloe sa liksom.

 

Sminke robot
En maskin som du stiller inn hvilken øyenskygge, leppestift, osv du vil ha på, også sminker roboten deg på veldig kort tid. Tenk så mye tid vi kommer til å spare! Endelig kan vi få mye mer tid til å gjøre enda flere ting! For ikke å snakke om at vi endelig ikke trenger å stuke med å gjøre en winged eyeliner i 20 minutter, som vi til slutt ender opp med å se ut som cleopatra.

Flyvende biler
Omg. Denne gleder jeg meg veldig til! Tenk så kult det blir når de finner opp biler som kan fly! Tenk da. Da slipper vi å stå midt i rushen i mange timer. Vi slipper å kjøre på svingete og dumpete veier (ja, jeg blir fort bilsjuk). Og bare tenk på den morsomme følelsen av å faktisk fly en bil!

Tidsmaskin
Hvis de noensinne klarer å lage en tidmaskin, som gjør at vi kan oppleve historiske hendelser, uten at vi endrer fortiden, er jeg førstemann til å kjøpe en! Tenk så gøy det hadde vært å sett ekte vikinger, cleopatra, dratt på rockekonsert med Kiss på 70 tallet, sett sine egne foreldre da de var unge og så mye mer. Tenk de sykeste historietimene man hadde hatt på skolen om man hadde hatt en tidsmaskin!

7 kommentarer
    1. Angående tidsmaskin kunne jeg tenkt meg å endre et par ting fra fortiden i samme slengen og jeg. Haha! <3

    2. I would be the first to buy the make up robot!! But it should be so that everyone could teach the robot her/his personal make up style. Most times when someone else has done my make up it has been somehow “wrong” (and some of them were professionals!). Ok, now I sound nasty.. Haha! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg