5 Flaue ting jeg har gjort

Jeg tar meg selv veldig lite høytidelig, og blir sjeldent flau av ting. Men det er enkelte ting jeg har gjort som er så dumme at man er nødt til å bli litt flau. Nå skal jeg avsløre 5 av de for dere! Fortell meg gjerne dine flauser i kommentarfeltet! PS; det er helt innafor å være anonym 😂🙈

Korttenkt smoothie – Da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa lagde jeg smoothie hver morgen. En morgen da jeg skulle lage smoothie hadde hele posen med frosne jordbær blitt en svær klump, som var umulig å putte i blenderen. Så handy som jeg er dro jeg frem hammeren og begynte å slå på den for å løsne jordbærene fra hverandre. Etter 5-6 slag hadde klumpen løsnet og jeg tok opp posen. Da fikk jeg mildt sagt et sjokk.

Ekstremt korttenkte meg hadde hamret i vei OPPÅ KOMFYREN. Så dere kan jo tenke dere hvordan den så ut? Hele komfyren var knust i fillebiter. Det ble en ganske flau telefonsamtale til mamma som satt på jobben, og som sikkert var veldig stolt av hvor smart datter hun hadde. Hahaha! 🙈😄

 

Navn – Jeg er ekstremt dårlig på å huske navn. Det er så ille at da jeg var 9 år gammel og fikk en hund som het Rikke måtte jeg skrive navnet hennes på armen de to første UKENE fordi jeg glemte navnet hennes hele tiden. Så dere kan tenke dere at jeg har glemt en del navn. Det har det blitt ganske mange flaue situasjoner av!

Parkering – Jeg er ganske susete når det kommer til å parkere bilen min. Jeg regner jo med at jeg finner den igjen uten problem. Vel. Etter denne episoden har jeg lært at jeg må skrive ned hvor jeg faktisk parkerte. Jeg var på Farmandstredet for en god stund siden, (kjøpesenteret i Tønsberg) og var ferdig med å shoppe. Jeg gikk rett ut av senteret og bort til bilen min. Trodde jeg. Den hvite bilen var virkelig ikke min, og jeg endte opp med å lete etter bilen min i 20 minutter fordi jeg ante ikke hvilken etasje jeg hadde parkert i.

Innbrudd – Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine hadde jeg vært ute på byen med en venninne til sånn 4 på natta. Da jeg kom hjem innså jeg at jeg hadde glemt nøklene, og siden jeg hadde kommet hjem så sent turte jeg ikke vekke foreldrene mine. Så jeg tittet rundt hele huset for å se om noen vinduer var litt åpne. Jeg klatret til og med opp på verandaen i andre etasje for å sjekke døren. Til slutt fant jeg et vindu som jeg klarte å dirke opp med en pinne. Kan man kalle det innbrudd hvis det er sitt eget hus? For i så fall har jeg gjort innbrudd. Haha!

Sushi kaos – For en stund siden skulle Per Fredrik og jeg kjøpe sushi. Vi hadde allerede bestilt den, så jeg skulle bare løpe inn og hente den mens han satt i bilen. Når jeg hadde hentet den ruslet jeg fornøyd bort til bilen, tok tak i håndtaket og åpnet døren. Stusset kjapt over at håndtaket var litt rart. Da jeg åpnet døren skjønte jeg fint lite når det var en gammel mann som satt i førersetet. Jeg ser meg til siden og ser at Per Fredrik sin bil står på andre siden av bilen. Om jeg ble flau? YEP!

 

 

 

1 kommentar
    1. Hello Stina !

      I think your article was a lot of fun! As far as I’m concerned, I have a big orientation problem. I admit something humiliating and funny: I got lost in IKEA.

      Mille baisers de la France.

      Leïla 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg