5 Dårlige vaner jeg har

Prokrastinerer – Jeg er nødt til å sette deadlines på ting, for hvis jeg ikke gjør det, kan jeg love deg at det aldri blir gjort. Jeg er en jævel på å prokrastinere og jeg hater det.

Rydder aldri opp – Jeg skulle ønske at jeg var en sånn person som alltid ryddet opp med en gang jeg hadde gjort noe. Men nope; for min del er det skippertak som gjelder. Jeg shiner alltid over hele huset hver morgen, og da er det superclean, også blir det kaos ila dagen. Haha.

 

Lett distrahert – Omg, jeg blir altfor lett distrahert. Jeg kan fort tenke på en liten ting som ikke har noe med det jeg holder på med, og vips så holder jeg på med noe helt annet. Aner ikke hvor mange ganger jeg sporer av midt i et blogginnlegg og gjør 100 andre ting jeg plutselig kom på at jeg bare måtte gjøre, hahah.

Navn – Jeg er notorisk kjent for å glemme navn. Det er helt flaut. Det er så ille at da jeg var 9 år gammel og fikk en hund som het Rikke, måtte jeg skrive navnet hennes inne i handa mi de to første ukene jeg hadde henne. Altså.. Jeg har ikke blitt noe bedre med årene. Så om jeg ikke husker navnet ditt; ikke ta deg nær av det. Bare jeg som surrer som alltid.

Sovne tidlig – Hvis jeg skal legge meg før Per Fredrik for å klare og sovne tidlig, kan du banne på at det 24562 ting jeg bare “må” sjekke på telefonen før jeg legger meg. Bruker sikkert en time eller to før jeg klarer å sovne. Altså..

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg