5 Beauty hacks

annonse – kicks

På fest – Om du vil at kroppen skal skinne litt ekstra på fest kan du blande litt highlighter sammen med body lotion. Jeg gjorde dette på nyttårsaften og det gjør at man virkelig får den ekstra glansen! Min favoritt body lotion er DENNE, og min favoritt highlighter er DENNE.

Sølt med maskaraen? Jeg tror vi alle kan kjenne oss igjen i å søle med maskaraen. Å få det vekk kan være noe herk. Gnir du på det med fingeren din blir det bare smørt utover, og hvis du prøver en sminkefjernerserviett blir sminken under borte. Det du bør gjøre er å vente til det har tørket, også tar du en tørr qtips for å fjerne det med. Funker supert!

Sitter vippene dårlig? – Da kan det være fordi du har glemt å klippe de. Når du kjøper et sett med vipper er det veldig viktig å klippe de ytterst så de passer øyet ditt. Alle har forskjellige størrelser på øynene sine, så det er ikke sånn at one size fits all. Husk også å bruke et bra lim. Limet som følger med til vipper er i 99% av tilfeller helt ræva. DETTE limet er min all-time favoritt.

Parfyme som sitter dårlig – Om parfymen din sitter dårligere enn den pleier eller parfyme generelt alltid sitter dårlig på deg kan det være du er for tørr i huden. Prøv å ta på litt hudkrem på halsen og brystet før du sprayer parfyme. Min favoritt parfyme er forresten DENNE.

Tørre albuer? – Å ha tørre albuer er veldig vanlig, og om du vil ha babymyke albuer har jeg et tips til deg. Smør de inn med vaselin på natten, og vask det vekk om morgenen. Da blir de babymyke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg