5 Beauty hacks ala Farmen

( innlegget er skrevet før jeg gikk inn på Farmen Kjendis )

Nå som jeg skal inn på Farmen Kjendis er jeg virkelig nødt til å være skikkelig oppfinnsom når det kommer til å pleie utseendet. Vi får jo ikke lov til å ha med noe som helst av kosmetikk inn der, og det eneste vi får der inne er en tannbørste. Så for å klare å føle meg litt mer fresh skal jeg prøve ut disse triksene!

Rosevann – Vi kommer jo til å lukte ganske ille der inne, og for å få en litt mer god-duft på oss tenker jeg å se om det er noen roser som dufter mye, inne på gården som jeg kan legge i vann og bruke som en finish når jeg er ferdig med å vaske meg.

Spenefett – Jeg har forhørt meg litt rundt, og det er tydeligvis noe som heter “spenefett” inne på gården. Jeg er ikke helt sikker på hva det er, men det kan tydeligvis bli brukt som leppepomade.

Lavendel shampo – Hvis de har noe lavendel eller andre urter som lukter godt, kan jeg blande det sammen med såpe (kanskje de har grønnsåpe der inne?) og lage en skikkelig god shampo!

Krøller – For å lage krøller i håret uten krølltang, kan jeg bare fukte håret litt, snurre det opp til en ball og sette det fast med en strikk. Dette gjorde jeg da jeg var yngre, og det funker så bra!

Kull – Om jeg vil legge kajal eller bare ha litt mørk øyeskygge kan jeg bruke litt kull. Blir nok ikke superlett, men jeg tar utfordringen!

 

5 kommentarer
    1. Så deg på de Farmen-bildene, herregud så pen du er <3 Hadde gjort alt for å se ut som deg uten sminke! Gleder meg veldig til å se deg på Farmen, heier på deg!

    2. Oh WOW! I googled the Farmen Kjendis and now I know what the program is like! I think I wouldn’t have had the courage to go there. You are very brave! I hope you have a good experience and I wish you the best of luck! Hurrah!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg