5 Beauty hacks

annonse – kicks, lyko, nelly

Beauty blender – Å vaske beauty blendere helt rene er nesten umulig. Jeg har prøvd med både zalo, håndsåpe og you name it. Det eneste som jeg har funnet som faktisk funker, og som ikke etterlater svampen full av såpe og skitt er DENNE rensen. Den er superlett å bruke, og den gjør at svampene dine blir like rene som de var da du kjøpte de.

20% OFF – KJOLE – HER

 

Lipliner – Når du skal påføre lipliner bør du alltid begynne med amorbuen, altså den buen som er på midten av de øvre leppene. Påfør liplineren i et kryss på den, også fortsetter du med resten. Da blir påføringen aller best! DETTE er min favoritt lipliner.

Flaut å kjøpe graviditetstest? – Kanskje ikke et “beauty” hack, men siden de fleste som leser disse tipsen er jenter slenger jeg det med. På Nelly kan du faktisk kjøpe både graviditetstest, kondomer, leketøy for voksne (hehe) og tamponger. Det er ikke alltid det er gøy å handle slike ting i matbutikken når hvem som helst kan se deg, så da kan det være litt lettere å heller handle slikt på Nelly. Selv om det absolutt ikke er noe å skamme seg over å kjøpe i det heeele tatt. You do you girl! Det er bare ikke alltid det er gøy å handle graviditetstest på nærbutikken hvor folk kjenner deg.. Hehe!

 

 

Kviser? – Hvis du har en svær kvise eller du se at noen kviser er i ferd med å poppe frem, bør du smøre inn kvisene med DENNE på kvelden. Det er et kvisemiddel som til og med Kylie Jenner har anbefalt, og som jeg personlig elsker! Det gjør at kvisene blir borte ekstremt mye raskere, gjerne i løpet av en natt eller to.

20% OFF – KJOLE – HER

 

Hjemmefarging av bryn – Jeg har alltid hatt naturlig mørke øyenbryn, men i sommer merket jeg at de hadde blitt ganske bleket av solen. Så jeg begynte å teste ut litt hjemmefarging av bryn.

Etter flere måneder med testing har jeg endelig funnet et som er superlett å bruke, gjør at fargen sitter lenge og ser naturlig ut og som ikke minst er billig! Kitet finner du HER.  Jeg bruker det i brun / svart farge.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg