5 Beauty hacks!

annonse – lyko, shopido

Rense huden i dybden – Om du virkelig vil rense huden i dybden for å bli kvitt død hud, smuss som sitter dypt, olje og talg bør du bruke DENNE. Den bruker vibrasjoner til å trenge godt ned i porene og rense opp skikkelig!

Selvbruningstabbe? – Har du bommet litt med selvbruning og blitt superbrun inne i hendene? Da kan du bruke DENNE. Den fikk jeg nylig av Sophie, og jeg er helt sjokka over hvor bra den funka. Brukte den på hele kroppen før jeg tok på selvbruning, så jeg skulle få vekk all gammel farge. På de stedene jeg bommet (aka inni hendene) brukte jeg removeren igjen for å fjerne, og det funka faktisk! Brukte den ikke oppå hendene, for der blir fargen så fort borte uansett siden jeg vasker hendene 100 ganger om dagen, haha. Jeg bruker forresten DENNE selvbruneren.

Ikke svi av deg håret – Her om dagen så jeg en video av Therese Lindgren, der hun sjekket om varmebeskyttende spray faktisk funker. Hun sprayet remser med hår, og brukte rettetang på den som var sprayet og ikke sprayet, og etter en del runder kunne man tydelig se svimerker på det håret som ikke hadde blitt sprayet, mens håret som var sprayet var like fint som før.

Jeg har alltid tenkt at man skal bruke varmebeskyttende, men det er jo litt vanskelig å se om det faktisk funker? Jeg fikk i alle fall et godt bevis der! Min favoritt varmebeskyttende er DENNE, og den blir flittig brukt for å si det sånn. Nekter å svi av meg håret, haha.

Hjemmefresh – Nå som de fleste av oss har hjemmekontor, er det jo ikke akkurat sånn at man gidder å sminke seg hver dag. Men man vil jo fortsatt føle seg fin og fresh. Det er et par triks man kan gjøre for å se freshere ut uten sminke. Nr 1 er å farge bryn og vipper, HER finner du min favoritt farge. Nr 2 er å bruke selvbruning i ansiktet, min favoritt finner du HER. Da får man farge som også jevner over huden litt, og man ser fresh ut uten sminke. Nr 3 er å bruke vippeserum så vippene blir lengre og man føler seg finere uten sminke. HER finner du et vippeserum som blir mye anbefalt!

 

Highlighter – Når det kommer til highlighter så elsker jeg at den popper skikkelig. Jeg legger den alltid på toppen av kinnene fra midten under øyet og oppover mot øret, en stripe på nesen for litt konturering, i øyekrokene for å få de til å poppe, og til slutt litt under brynet. Har prøvd mange forskjellige highlightere, men DENNE er uten tvil min all-time favoritt!

 

3 kommentarer
    1. Hei! Ville bare tipse deg om at du kan teste varmebeskytteren med og spraye på armen din og føne med varme også føner du rett vedsiden av med samme temperatur. Da vil du oppleve at du kan holde lenger hvor varmebeskytteren er. Slik kan du teste hvor effektive de forskjellige er.
      Håper du satte pris på tipset!
      Jeg er selv frisør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg