5 Beauty hacks!

annonse – shopido

Hår i ansiktet? – Jeg fjerner alltid alt jeg har av dunhår i ansiktet. Det er av flere grunner. Men en av de er at hårene gjør ofte at foundationen ikke legger seg så smooth. Når jeg fjerner hårene legger foundationen seg nesten så huden ser photoshoppet ut, hehe. Det er mange måter å fjerne håret i ansiktet på, men DENNE funker sykt bra!

Dårlig sminkelys? – Hvis du sminker deg i lyset som er på badet blir ofte sminken heeeelt feil. Man kommer ut i dagslys og tenker bare “HVA har skjedd??”. Derfor er det smart å bruke sminkelys. HER finner du sminkelys og speil i ett, super smart!

 

Hudormer? – For en stund tilbake kjøpte jeg DENNE som suger opp alle hudormene på nesa. Jeg har prøvd seriøst så utrolig mange forskjellige måter å fjerne de på, men denne vakum-maskinen fungerer virkelig utrolig bra!

Vaske sminkekoster – Det er utrolig viktig å vaske sminkekostene ofte. Sminkekoster til pudder bør vaskes 1 gang i uka, og koster du bruker til våte produkter (concealer, foundation, osv) bør helt vaskes etter hver gang men minst hver 3. – 4. dag. For å gjøre vaskingen lettere kan du bruke en SLIK for å skrubbe alt av produkter ut. Fungerer supert!

Påføre foundation – Hva man bruker til å påføre foundation med, har alt å si for sluttresultatet. Selv har jeg vært innom alt man kan bruke. Koster syns jeg at etterlater striper i foundationen som ikke er særlig pent. Men min favoritt er uten tvil SLIKE svamper som dette. Det fukter jeg med vann først også bruker jeg de til å påføre foundationen. Finishen blir så utrolig fin!

4 kommentarer
    1. Hei, hvordan vasker du svamper til Foundation? Bruker du bare vann, eller noen spesielle midler? Jeg prøvde å vaske en svamp jeg hadde med vann og den ble ødelagt 😳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg