5 Beauty hacks

annonse – nordic feel, kicks

Ekstra dekkevne – Hvis du vil ha ekstra dekkevne over foundation, og et pudder som ikke er fort tørt bør du bruke DETTE pudderet fra bareminerals over foundation. Jeg har brukt denne kombinasjonen i åresvis, og det gir en flawless finish som ikke blir for matt eller tørr.

 

Tørre hender – Hendene mine blir så ekstremt tørre om dagen. All antibac’en, den nøye og hyppige håndvasken og den tørre luften ute tørker hendene mine helt inn. DENNE håndkremen er seriøst amazing, og er en reddende engel for tørre hender!

Sminke som blir borte? – Blir sminken “spist opp” / borte i løpet av dagen? Da kan det være fordi du enten har glemt å bruke en fuktighetskrem før du la sminken, glemt primer eller ikke har brukt setting spray. De tre tingene er superviktig for å få sminken til å vare fra morgen til kveld! Jeg bruker DENNE ansiktskremen fra Lancome, DENNE primeren og DENNE setting sprayen fra anastasia.

 

Sminkerester – Hver gang jeg sminker meg kommer det alltid pudder i hårfestet og på brynene. Jeg har jo helt svart hår og supermørke bryn, så det syns mildt sagt godt.. Haha! Derfor bruker jeg alltid en sminkefjerner serviett til å gå over hårfestet og brynene (før jeg legger brynssminke på brynene). Det blir skikkelig forskjell, og da ser det mye freshere ut!

Vaske beauty blendere – Det er mange måter å vaske beauty blendere på. Min absolutt favoritt er å bruke DENNE fra Dove og gni rundt på blenderen mens jeg holder det under vann. Det fjerner seriøst alt av sminkerester, og det gjør at beauty blenderene ser nye ut.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg