5 Beauty hacks

annonse – shopido, farmasiet, kicks

Påføre foundation – Hva bruker du til å påføre foundation? Selv bruker jeg alltid svamp (beauty blender). Det gir et superjevnt og fint resultat. Med pensel kan de ofte blir litt stripete. Og om du skal bruke svamp er det superviktig å ha den skikkelig fuktig! Aldri bruk den tørr. Jeg bruker forresten DISSE svampene.

Mensen on the go – Kanskje ikke et beauty hack, men det er et girl hack (forsåvidt kan det gjelde gutter også). Når du har mensen er det fort gjort at man ikke føler seg sååå fresh der nede, og da er det kjekt å ha med seg SLIKE servietter fra aco i veska så man kan freshe seg opp on the go.

Glowy sminke – Hvis du vil at sminke din skal få en glowy look bør du bruke DENNE primeren.

 

Bushy brows – Nå er det in med mer bushy brows, og for å gjøre brynene litt mer buskete kan du bruker DENNE brynsgelen. Den gjør at brynene sitter skikkelig godt i den former du former de!

Oljete hud? – Hvis du har fort for å bli blank utover dagen bør du prøve DENNE primeren. Selv bruker jeg den hver gang jeg påfører sminke, og den gjør at sminken holder seg fin igjennom hele dagen!

 

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg