5 Beauty hacks

Annonse

Test ofte – Ikke et beauty hack, men vil tipse om fordet. Siden jeg er i et fast forhold så pleier jeg å teste for graviditet ganske ofte. Mensen kan være en sein bitch, og man kan også få rar mellomblødning mensen når man er gravid. Så det er smart å være obs og teste regelmessig. Kjøper man tester på butikken kan det bli dyrt, så jeg kjøper heller DISSE fra rfsu. De er billige og man får de hjem i posten.

Til føttene – Etter en sommer der man har gått mye barbeint, har det kanskje kommet masse død hud og hard hud under føttene? Da bør du bruke en SLIK maske. Etter cirka en uke eller to preller av den døde huden av føttene og de blir babymyke!

 

Solkrem til ansikt – Jeg får seriøst alltid kviser i ansiktet hvis jeg bruker solkrem som er ment for kroppen, i ansiktet. Derfor bruker jeg heller DENNE solkremen fra cosmica til ansiktet. Den gir god beskyttelse samtidig som at den ikke gir kviser.

 

Vaske sminkekoster – Det er superviktig å vaske sminkekostene minst en gang i uka for å unngå mye bakterier og for at de skal fungere optimalt. Selv tar jeg alltid litt olivenolje og zalo på en tallerken, holder kosten under rennende vann også inn i zalo / olje blandingen, deretter bruker jeg DENNE for å få vekk alt smusset. Det rengjører kostene helt sykt bra!

 

Speil med lys – Når du er on the go er det så smart å ha med DETTE speilet. Det har lys og du kan oppbevare sminken i det. Genialt når du vil touche deg opp on the go!

 

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

3 kommentarer
    1. Trist at du som forbilde skriver at å kjøpe graviditetstest er kleint. Så mange unge jenter som følger deg og leser det og vipps synes de det er kleint også… Noe å tenke på til neste gang. Samme gjelder bind, tamponger o.l ikke flaut eller kleint i det hele tatt. Kjempe naturlig er det

      1. Vet du hva du har helt rett. Å kjøpe graviditetstest skal ikke være kleint. Vet mange opplever det slik, og derfor jeg skrev det. Men det burde ikke være kleint, og jeg vil ikke at noen skal føle at det er kleint fordi jeg har sagt det, så har endret det nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg